Μια βόλτα για να θυμηθώ την Άνοιξη :)

Είναι γεγονός η άνοιξη στη Μορεάλη μου είναι η πιο άσχημη εποχή του χρόνου. Η θερμοκρασία ξεσκίζεται στις διαθέσεις του Χειμώνα. Στην ασφαλτούπολη τα χιόνια δεν λιώνουν. Τα περισσότερα τα μαζεύουν κάτι τεράστια τέρατα, τα χλαπακιάζουν λαίμαργα και τα φτύνουν σε τεράστια φορτηγά. Είναι το τυχερό χιόνι αυτό, που θα ταξιδέψει με αυτό το τρόπο έξω από την πόλη και ομαλά θα ακολουθήσει τον κύκλο του νερού. Ότι χιόνι απομένει στην Μορεάλη μου, μετατρέπεται σε έναν βάλτο καυσαερίων. Σκούρες γκρι άμορφες μάζες πάγου που μάταια αναζητούν το χώμα που θα τις ρουφήξει στους ταμιευτήρες της γης. Γεμίζει φαντάσματα χιονιού η Μορέαλη μου την άνοιξη. 

Οι νεράιδες, τα δέντρα προσπαθούν να δέσουν τα πληγιασμένα σπασμένα κλαδιά τους. Η άνοιξη στο Μοντρεαλ είναι μια πανίσχυρη άσχημη μάγισσα νοσοκόμα που πασχίζει να επαναφέρει στη ζωή τον έρωτα, την γονιμότητα, την ομορφιά… Χάνομαι…τα σποράκια σκέτη απόλαυση στη γιορτή, η κυρά Δέσποινα ζωντανεύει, με αποκαλεί φίλη της και γελά με τα αστεία μου, και σε κάποιο κάστρο της πόλης διαφορετικές γυναίκες υφαίνουν έναν νέο οργανισμό. Όλα αυτά καθώς μπαίνει η άνοιξη αυτή η γαλανομάτα μάγισσα. 

Την ξέρω αυτή τη μάγισσα. Είχε από μικρή  χοντρά μπούτια, απίστευτους αστραγάλους.  Θυμάμαι στα νιάτα της νομίζω πως τριγύριζε στην Αθήνα, στην Αγία Βαρβάρα, στο Κολωνάκι, δροσερή, ίσως και όμορφη, τις άρεσαν οι βόλτες στο θησείο, μεγάλωνε με ερασιτεχνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Με θυμάσαι, σε θυμάμαι έχω μνήμη ελέφαντα! 

Αν με θυμάσαι πήγαινε με πάλι μια βόλτα. Θύμισε μου την άνοιξη, ξέχασα τα άνθη της αχλαδιάς,  ξέχασα πως μυρίζει αυτή την εποχή η άμμος, πως λικνίζεται η θάλασσα, ξέχασα τα χρώματα της…ξέχασα τον ήχο ενός κοχυλιού καθώς σαλπάρει με προορισμό το καλοκαίρι. 

[embedyt]https://www.youtube.com/watch?v=A3yCcXgbKrE[/embedyt]

ααα έχω άνθη αχλαδιάς … φωτογραφία από το σπίτι στα Μελίσσια 

kondoula.jpg

Καληνύχτα εδώ … καλημέρα εκεί 🙂

6 σκέψεις σχετικά με το “Μια βόλτα για να θυμηθώ την Άνοιξη :)

  1. Καλημέρα πέρα μακριά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Στο
    μακρινό Μόντρεαλ. Να ευχηθούμε Μάνια μου Καλή Άνοιξη γεμάτη φως,
    ελπίδα, ζεστασιά, αναγέννηση πάνω απ όλα.

    Διάβασα την προσέγγισή σου για την Άνοιξη εκεί στην Πόλη. Είναι
    καταλαβαίνω μια πολύ δύσκολη μεταβατική περίοδος καθώς το
    χειμωνιάτικο δεν χάνεται αρμονικά πάντα αλλά γκριζάρει όπως τόσο
    ρεαλιστικά το περιγράφεις σαν ντοκυμαντέρ της φύσης.

    Οι αναφορές σου στις περιπλανήσεις της «άκομψης» μάγισσας στις
    γειτονιές της Αθήνας είναι εκπληκτικές. Πραγματικά γεμάτες φόρτιση
    και συγκίνηση.

    Το τραγούδι ; μα τι άλλο ; ερχομός της λύτρωσης για έναν όμορφο
    καινούργιο κόσμο.

    Μου άρεσε, λάτρεψα θα έλεγα, τη σημερινή σου ανάρτηση.

    Καλό βράδυ.

    Μου αρέσει!

  2. Γεια σου Μάνια. Ναι όταν αρχίσουν να λιώνουν τα χιόνια, και πριν
    χαθούν οριστικά, χάνουν πρώτα την ομορφιά τους (θυμάμαι τα
    βουναλάκια με τους γκρίζους .. πρόποδες από τότε που έμενα στο
    Ελσίνκι).

    Μου αρέσει!

  3. ΟΠΟΥ ΥΠΆΡΧΕΙ ΧΙΟΝΙ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΘΥΜΆΜΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΊΑ ΠΟΣΌ ΜΟΥ
    ΑΡΕΣΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ!!!!!!!

    ΟΤΑΝ ΓΚΡΙΖΑΡΙΖΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ, ΗΤΑΝ ΒΡΩΜΙΚΟ.

    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  4. Γιάννη μου αυτό πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις. Η
    μετάβαση είναι πολύ περίεργη να φανταστείς σήμερα το βράδυ
    περιμένουμε δύο με τέσσερα εκατοστά χιόνι. Αχμμ επιθέσεις του
    Χειμώνα έτσι για να τα πάρει άγρια στο κρανίο η άνοιξη και να
    ξεσπάσει απότομα όπως κάθε χρόνο!!!

    … με τσάκωσες στις μνήμες μου… αλήθεια μου λείπει η θάλασσα…

    Σε φιλώ Καλημέρα εκει Γιάννη Μου 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Καλώς τον Ιωάννη (για να σας ξεχωρίζω χιχιχι)

    Η αλήθεια είναι πως η πρώτη φορά που είδα τέτοι γκρίζο σκούρο χιόνι
    ήταν στην Ελλάδα συγκεκριμένα στο Άγιο Στέφανο, μια χρονιά είχε
    ρίξει απίστευτο χιόνι. Τώρα το συναντώ κάθε χρόνο την άνοιξη και σε
    κάθε γωνία της πόλης του Μόντεαλ. Πολύ χαίρομαι που έχεις την
    εικόνα από το Ελσίνκι ωωω Ελσίνκι ε? πες μου πές μου είχες
    συναντήσει και το Αϊ βασίλη; (σε πειράζω )

    Καλημέρα εκεί και προσωπικά συγχαρητήρια για την αναβάθμιση 🙂

    Μου αρέσει!

  6. Αυτό ακριβώς παθαίνω και εγώ Ελένη μου, ουφ και τώρα χιονίζει
    πάλι … δεν μου αρέσει η Ανοιξη τους πρώτους μήνες λέμεεεεε. που
    να το πω και να πιστέψουν Πάλι καλά που βρήκα κατανόηση από σένα
    και τον Ιωάννη που έχετε δει πόσο βρώμικο γίνεται στις τσιμεντένιες
    πόλεις!!!!

    Καλημέρα εκεί και ένα γλυκό φιλί 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε