Ας μείνουμε στη σοκολάτα πολυτελείας !

Πάντα το έψαχνες πότε θα έπεφτε το Πάσχα για να ξέρεις πότε θα έπεφταν -πριν ή μετά τις γιορτές- τα γενέθλια σου. Έφαγα σοκολατίτσα πριν από λίγο ..λάκτα… σιγά μην μπορούσα να βρω σεράνο εδώ στο καναντα, δεν ξέρω καν αν κυκλοφορούν ακόμα στην Ελλάδα.

Ξέρεις κάτι ρε μάνα, μετακόμισα το μπλογκάκι μου και ακόμη δεν έχω κάνει μια εγγραφή χωρίς να μιξοκλαίω!!!! Ναι το ξέρω από τότε που πέθανες γκρινιάζω λίγο περισσότερο. Δεν ξέρω γιατί, όσο θυμάμαι πως ήμουν στην οικογένεια αυτή που δεν γκρίνιαζε ποτέ ή τουλάχιστον έτσι έλεγες εσύ … το πιο καλόβολο πλάσμα με έλεγες … 

ωωω καλά καλά θα κοιτάξω να βρω έστω και μια φωτογραφία Σεράνο σοκολάτας

serano-ioniκαι …συνεχίζω .. τι έλεγα; .. γλιστρά η ματιά μου στα γράμματα της σοκολάτας, απόλαυση σκέτη …σκέφτομαι τις απολαύσεις της ζωής σου, κάποιες τις ξέρω κάποιες, δεν τις έμαθα ποτέ … κάποιες έμειναν χωρίς να γνωρίσεις τελικά τη γεύση τους…

Ας μείνουμε στη γεύση της σοκολάτας πολυτελείας

ααα και στην βραχνή φωνή της Tina …αγαπημένη σου…

 

Ακόμη δεν έχω σκεφτεί τίτλο γμτ…. Ξέρεις χαίρομαι που σώθηκε η καληνύχτα μου … ειδικά με τις ετικέτες 

Μαμά Καληνύχτα 

ααα μαμα κάτσε να την κάνω την εγγραφή υπέρ παραγωγή με μια μουτζουρίτσα μου από το παρελθόν… είχαμε που λες πάει για ψώνια και στο γυρισμό έφτιαξα αυτή τη μουτζουρίτσα για να την φέρω στη χαρτόκουτα του μυαλού (;) μου και να γράψω πως περάσαμε….

 

157926-pamegiakafemama

24 σκέψεις σχετικά με το “Ας μείνουμε στη σοκολάτα πολυτελείας !

    1. Η αλήθεια είναι πως άρχισαν αν μου αρέσουν οι σοκολάτες μετά τα 10 χρόνια μου… μέχρι τότε έφερναν σοκολάτες στο παιδί και τις έτρωγε η μαμά !!! Άρχισα να τρώω σοκολάτες όταν δοκίμασα μια υγείας.
      Ας μην πάμε Κατερίνα στο πόσες σοκολάτες έχω φάει από τότε μέχρι σήμερα …είναι να μην με πιάσει το γλυκό μου χαχαχα
      Καλώς σας βρήκα 🙂

      Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Προσπάθησε να βρίσκεις τρόπους να ξεφεύγεις από τη μάχη και να ρουφάς κάθε στιγμή… Έτσι μου είχε πει κάποιος φίλος, πριν περάσω και εγώ στην θέση του. Τότε μου είχε φέρει παστέλι ή μάλλον σαν παστέλι όχι με σουσάμι αλλά με φυστίκια Αιγίνης και μέλι Πολύ δυναμωτικό !!!
      Φιλί και αγκαλιά 🙂

      Αρέσει σε 3 άτομα

    1. Χαίρομαι που υπάρχει ακόμη, σε πρώτη φάση! Σε δεύτερη αχμμμμ με βάζεις σε χοντρό πειρασμό αλλά …άσε να μου λείπει και να νιώσω την γεύση της όταν έρθω Ελλάδα. Για έναν πολύ περίεργο λόγο ορισμένα πράγματα τα απολαμβάνεις μόνο στο τόπο του τάφου των προγόνων σου !!!
      Ευχαριστώωωω σε έκτακτη ανάγκη θα σπάσω το τζαμάκι Άννα μου 🙂 Για την ώρα και η σοκοφρέτα με συντηρεί χαχαχακξφαλκδξφαλκξ

      Αρέσει σε 2 άτομα

  1. Τι μου θύμησες τώρα. Ο πατέρας δούλευε στην ΕΛΣΑ. Ήταν το εργοστάσιο παρασκευής συσκευασιών γλυκών και κονσερβών. Μπορεί ακόμα να είναι, δεν ξέρω. Τα Χριστούγεννα λοιπόν έδιναν ως δώρο σε όλους τους εργαζόμενους μία κούτα με καλούδια όπως καραμέλες, pocketpie, σοκολάτα ίον αμυγδάλου, σοκοφρέτα, μπλε σοκολάτα Υγείας και ναι λοιπόν έδιναν και σεράνο χαχα!

    Πολύ νοσταλγική εγγραφή. Πολύ μου αρέσει που «μιλάς» με τη μαμά σου μέσα από εδώ.
    ΥΓ: Αναμονή λίγο στο messenger. Το «καλα είμαι» δε φτάνει είπες 🙂

    Φιλιά πολλά!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Τι λες τώρα;;; είσαι παιδί της μπλε σοκολάτας Υγείας και της σεράνο !!!! καλά το είχα καταλάβει!!!!!
      Στην καληνύχτα σχιζοφρενικά συνομιλώ με τα μέσα μου, ένα κάρο εσώφιλες … από το 2013 μπήκε και η μαμά μου σε μόνιμη βάση. Το τι μπινελίκια μου ρίχνει για τις μαμαγίες μου δεν λέγετε … και δεν μπορώ πια και να της κρυφτώ ή να την αποφύγω … βέβαια έχω βρει τρόπο να την κάνω να σιωπά … όταν τρώω ή ακούω ή βλέπω κάτι που της αρέσει …όμως τότε κλαίω … μωρέ καλύτερα να την έχω συνέχεια να μου γκρινιάζει … χοχοχοχοχο
      Δεν κάνω καμιά υπομονή, σε ξέρω, σε περίπτωση ανάγκης θα σπάσεις το τζαμάκι, έχει και ακουστικό, εγώ απλώς σου έδειξα που είναι το σφυράκι … οπότε όποτε… 🙂 Νεράκι να πίνεις ναι; ναι 🙂
      Παιδί της υγείας … άργησα αλλά το βρήκα το όνομά σου χαχαχακξδφαλσκδφξοαιεξφλακδξφ

      Αρέσει σε 3 άτομα

  2. Αχ βρε Μάνια μου…..! αχ…..
    αυτές οι σκέψεις, αυτές οι αναμνήσεις που κλωθογυρίζουν μερικές φορές, εκεί που δεν τις περιμένουμε. Πόσο μάλλον αν αφορούν πρόσωπα λατρεμένα, που η αίσθηση της απώλειας μας ταράζει και μας συγκλονίζει.
    Πάντα έχεις τη δύναμη να γράφεις ξεχωριστά. Δεν δίστασες ποτέ να υπερβείς τα «εσκαμμένα όρια» για να βγάλεις την αλήθεια σου και τα συναισθήματά σου. Δεν δίστασες να αυτοσαρκαστείς, να αποκαλυφθείς, να ξεγυμνωθείς από αυτό που ένιωθες. Έτσι σε γνωρίσαμε και έτσι κουβαληθήκαμε παλιοί αλλά και καινούργιοι εδώ στην «Καληνύχτα» την καινούργια.
    SERANO……
    Τι λες τώρα. Με κάνεις να πάω στα σούπερ μάρκετ να αρχίζω να ψάχνω μιλάμε, αν και εφόσον.
    Τα φιλια μου.
    Κοίτα γύρω σου, πόσες καινούργιες αγκαλιές και παλιές βλέπω στα σχόλια….!
    Κατάκτηση…..!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. ναι … η σχιζοφρένεια με ακολουθεί παντού, να πω την αλήθεια δεν άλλαξε κάτι γα μένα. Γδύνομαι στο άψε σβήσε !!! Είμαι και θεά είμαι και πανέμορφη … τα κάνω και όλα τέλεια … και βασικά είμαι το πνεύμα του ξερόλα μπουχαχα Σα να άλλαξα πρότυπο έτσι και αλλιώς πάντα είχα την σχιζοφρενική άποψη πως μόνη μου τα γράφω μόνη μου τα διιβάζω και σε εξαιρετικές περιπτώσεις τα καταλαβαίνω, άλλα πάντα με αυτοθαυμάζω (σταμάτα τα καλά λόγια)χκαξλδκφξαοςιεξφ
      Γιάννη μου μπορείς πια να βγεις από την θέση επιφυλακής, και εσύ και όλοι όσοι βοήθησαν ανάμεσα τους και ο Τζίτζικας, και η Άννα
      Να σου πω κάτι, μου άρεσε που με πρόσεχαν οι εργαζόμενοι στο παθ, αυτή η σχέση ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερη παρόλο που φάνταζε τυπική, τα παλιά μέλη το γνώριζαν αυτό Τώρα σα να έχουμε φύγει από τους γονείς μας …πσσσσ κοίτα τώρα αυτό ταιριάζει με την ανάρτηση !!!
      Serano κατάσταη φίλε μου !!!
      κοίτα, είμαι και κοντά 11 χρόνια μπλογκερ… με μια καληνύχτα
      σαν δεύτερος μήνας του μέλιτος γεμάτος αγκαλιές
      Σε φιλώ να σαι καλά 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Οι μαμάδες είναι σαν τις γεμιστές σοκολάτες! Όσο τρως, τόσο θέλεις κι άλλο…Κι όταν τελειώνουν γλύφεις και τα υπολείμματα στο περιτύλιγμα.
    Μαμά χωρίς γέμιση και περιτύλιγμα νοσταλγίας υπάρχει?
    Δεν υπάρχει!
    Φιλιά..

    Αρέσει σε 3 άτομα

  4. Αυτό με τους εργαζόμενους του παθ μου άρεσε κι εμένα. Μέσα σε 24 ώρες σου είχαν απαντήσει. Αλλά είπαμε τελείωσε, ίσως γι αυτό …επειδή ήταν μικρή εταιρεία έκλεισε. Τα μεγαθήρια την έφαγαν τέρμα! Και εμείς προσαρμοστήκαμε Έτσι!! Το ζητούμενο είναι ότι βρήκες όλους τους ενεργούς φίλους του παθ εδώ και άλλους ακόμη…

    Αρέσει σε 3 άτομα

    1. μόνο που δεν μπορώ να σχολιάσω …χωρίς προφίλ του κυρίου Γουγλη. Στην αρχή μπορούσα, εδώ και δύο τρεις μέρες Άννα μου σας γράφω πατάω αποστολή με Όνομα και url και το σχόλιο μου εξαφανίζεται χωρίς να δημοσιευθεί. Ίσως πηγαίνει στα ύποπτα σχόλια. Τι να πω θα το ψάξω…μέχρι τότε σας διαβάζω όλους …
      Καλή εβδομάδα 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Εδώ ομιλεί σοκολατομανείς… over! 😀
    Τρώω (και ως φάρμακο) 😉 κάθε μέρα ένα τετραγωνάκι μαύρη 74% σοκο! 😛
    Δεν υπάρχει πιο τρυφερός και προπαντός πιο γλυκός τρόπος να «συνδυάζεις» την Αγάπη της μανούλας με σοκολάτα! ❤
    Δες και αυτό:
    https://ainafetst.wordpress.com/2010/01/27/chocolathot/

    ΑΦιλάκια γλυκά και καλή νύχτα να έχεις! 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. ΑχΑ σε ανακηρύσσω ως την μέγα υπεύθυνη για την τυχόν έλλειψη σοκολάτας τα επόμενα χρόνια!!! χάχα
      Η μαλούμα λάτρευα όλα τα είδη της σοκολάτας, δεν υπήρχε νέα γέψη που να μην την δοκίμαζε από τις πρώτες Ένα μικρό παιδί 🙂

      Αμ το είδα δεν το είδα; τώρα ξέρω το μέγα μυστικό σου!!!

      Σε ευχαριστώ για την ζεστή αγκαλιά και ….μια δική μου παλιά εγγραφή … https://maniaskalinyxta.wordpress.com/2008/08/26/mamoto/

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε