Θα έρθεις; Πες μου σε περιμένω!!!

 

Εδώ μια στάση για να εκφράσω την επιθυμία μου και την χαρά μου να γνωρίσω από κοντά ανθρώπους που σπατάλησαν λίγο από το χρόνο τους για ένα σχόλιο. Εσένα περαστικέ που έκανες που μου έδωσες την χαρά με ένα σχόλιο να νιώσω την παρουσία σου και να σε ψάξω στο δικό σου σπιτικό, να διαβάσω και να μαγευτώ από τα λογάκια σου, να γελάσω, να γοητευτώ να θέλω τόσο μα τόσο πολύ να σε γνωρίσω από κοντά. Μια αγκαλιά, και μια άλλη και μια άλλη. Το διαδίκτυο όλα τα προσφέρει … εκτός από το άγγιγμα δύο ζωντανών σωμάτων.

Έφτασα την Παρασκευή στην Ελλάδα από την μακρινή μου Μορεάλη με σκοπό να γεμίσω τις μπαταρίες μου με αγκαλιές. Δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα. Όσους θέλω να αγκαλιάσω τους το έχω γράψει, εκφράσει τόσες φορές στα σχόλια μου, σίγουρα το έχεις νιώσει έτσι?

Θα σε περιμένω αυτό το Σάββατο 6 Ιουλίου απογευματινή ώρα … εγώ θα είμαι από τις 6 εκεί σίγουρα μαζί με τον Γιάννη Πιτ, ξέρεις αυτόν το παράξενο τύπο  που θερίζει θύελλες πάντα με τον καλό τρόπο και λόγο και σε κάνει να αναρωτιέσαι…  χαχαχαχα

Έφτασα και σε προσκαλώ πάρα πολύ σεμνά, να κοιταχτούμε στα μάτια, να συγχρονίσουμε το γέλιο μας, να γίνουμε η πιο φασαριόζικη παρέα και να καταπλήξουμε τα πλήθη του «Αθηναίων Πολιτεία», εύκολα φτάνεις με τον ηλεκτρικό θα κατέβεις στο Θησείο.  Οδηγίες εδώ: Αθηναίων Πολιτεία 

Θα έρθεις? πες μου πες μου, ναι ή όχι… θα με φάει η αγωνία !!!

Δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω καληνύχτα Αθήνα μου 🙂

 

11 σκέψεις σχετικά με το “Θα έρθεις; Πες μου σε περιμένω!!!

  1. Ουάου!
    Να μια όμορφη εξαγγελία. Άμα τη …εμφανίσει σου εν Αθήναις εξέδωσες ανακοίνωση-κάλεσμα στην μπλογκοπαρέα. Ελεύθερη και ανοιχτή. Σε εμβληματικό τόπο μάλιστα και ωραίο μέρος.
    Πιστεύω θα είναι μια όμορφη εμπειρία να ανοίξουμε τον κύκλο των γνωριμιών μεταξύ μας παλιότεροι και νεώτεροι, υπό την …σκέπη σου.
    Ξέρω, η εποχή είναι λίγο του …καλοκαιριού, της ανεμελιάς και των διακοπών. Ευελπιστώ όσοι φίλοι και φίλες της γειτονιάς μπορέσουν, να παραστούν.
    Άντε Μάνια μου και θα μιλήσουμε ξανά για το θέμα εδώ.

    Μπράβο ειλικρινά για την πρωτοβουλία!

    Μου αρέσει!

    1. Εσύ είσαι παλιά καραβάνα χαχααχαχα Με τις γείτονες της νέας γειτονιάς η αλήθεια είναι πως δεν έχω γνωριστεί και τόσο καλά ώστε να θέλουν να βρεθούμε όλοι παρέα. Θα δούμε, εσύ πάντως θέλεις δεν θέλεις θα είσαι εκεί χαχαχαχα ε είσαι επί των τιμών. Πιστεύω και η Μαρία Γ, γιατί έρχεται από Πειραιά και την βολεύει το Αθηναίων Πολιτεία..
      Κάτι το καλοκαίρι, κάτι οι εκλογές … αχμμμ θα δούμε. Επειδή δεν το γνωρίζουν το μπλογκ μου πολλοί καλό θα είναι να τους στείλουμε προσωπική πρόσκληση και βάλε και το κινητό της Αθήνας που έχω μέσα στην πρόσκληση 🙂
      Σε ευχαριστώ Γιάννη μας !!!
      φιλι 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Σήμα α’ ελήφθη και απαντώ πρώτα για να είμαι Οκ! και δεύτερο για να μη σε «φάει» η αγωνία και τρίτο για να σου πω, πως αυτό το Σάββατο αποχαιρετώ τα εγγόνια μου, στην Αθήνα που θα πάνε διακοπές… η αφεντιά μου, όμως θα μείνει στο δροσερό βουνό της (45 χιλ από Αθήνα) και θα περιμένει mail απ΄ την ξανθιά θεά για περαιτέρω διευθετήσεις! 😛

    ΑΦιλάκια πολλά και ανυπόμονα για ζωντανές αγκαλίτσες! 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. 🙂 καταλαβαίνεις ένα πετάρισμα το νιώθω ποιοι και αν θα έρθουν τελικά, μικρό παιδί τι να πω χαχαχαχα 🙂
      Με δυσκολεύει λίγο η σύνδεση με το διαδίκτυο, μένω στην θεία μου βλέπεις. Μακάρι να μπορούσες να τα καταφέρεις αφού θα είσαι Αθήνα!
      Μπορούμε να το κάνουμε ίσως την Κυριακή … θα μου πεις μέρα των εκλογών αχμμμ θα δούμε!
      Θα σου γράψω και μέιλ ή εγώ ή ο Γιάννης και αυτό λόγω σύνδεσης !
      Σε φιλώ 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Πάντα χαίρομαι με τις διαδικτυακές φιλίες, όταν παίρνουν αυτές μορφή από κοντά!
    Παρ’ όλο που μένω Πύργο, ποιος να το πίστευε, έχω συναντήσει ουκ ολίγους μπλόγκερς!
    Φυσικά λόγω απόστασης δεν θα είμαι μαζί σας, αλλά χαίρομαι πολύ για όσους βρεθούν εκεί!
    Καλά να περάσετε!

    (έχω χαθεί, αλλά πού και πού κάνω κάτι σποραδικά πετάγματα!)

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Το ξέρω … αυτές οι διαδικτυακές συναντήσεις είναι τέλειες 🙂 Το ξέρω πως είσαι χρόνια μπλόγκερ από τους παλιούς, αχ αχ αυτά τα κεφεδάκια σου μου λείπουν, ήταν λίγο πιο αυθόρμητα από τις ποιητικές προσπάθειες… να το ξέρεις που λείπουν !!!!
    αχ αχ αχ πόσο θα ήθελα να τα πούμε από κοντά, είσαι όμως μακρυά από την Αθήνα και το καταλαβαίνω, έφτασα μέχρι Αθήνα από Μόντρεαλ και όμως δεν έχω την δύναμη να γυρίσω όπως ήθελα την Ελλάδα, ίσως επειδή δεν οδηγώ.
    Θα τα πούμε από κοντά κάπου κάποτε, δεν χάνονται οι άνθρωποι που δεν θέλουν να χαθούν, και και πραγματικά σε ευχαριστώ που πέρασες από δω και μου άφησες λογάκια 🙂 🙂 🙂
    Σε φιλώ Αριστέα μου !!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Αγαπητό τζιτζικακι σε έφερα εδώ με την ελπίδα να μας τιμή δεις με την παρουσία σου αύριο Σάββατο στο Θησείο ! Από ότι φαίνεται έχει ήδη αποδεχτεί την πρόταση ο Διονύσης , ο Γιάννης, η Μαρία Γ., η Κατερίνα με τον σύζυγο της ίσως η μαρίνα, περιμένω από την στεφάνια, και την σμαραγδα και ένα δυο ακόμα !
      Ίσως να ξέχασα κάποιους γιατί αυτά τα κανονίζει ο Γιάννης πιτ ο επι των τιμών 🙂
      Δεν ήρθα για να ψηφίσω και δεν θα ψηφίσω έτσι και αλλιώς …
      μακάρι να μπορούσε να ερθεις αύριο
      Να σαι καλά 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε