ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΞΑΝΘΕΣ!!!

Ταξιδιωτική οδηγία προς τις Ξανθιές Γαλοπούλες!!!!!

Αγαπητές μου φίλες, οι χώρες στις οποίες μπορείτε να ταξιδεψετε αυτά τα Χριστούγεννα χωρίς να κινδυνεύει η ζωή σας είναι οι εξείς:

ΠΟΛΩΝΙΑ

Στο εορταστικό χριστουγεννιάτικο τραπέζι σερβίρονται δώδεκα διαφορετικά πιάτα. Το ιδιαίτερο του πολωνικού γιορτινού δείπνου είναι ότι δεν περιλαμβάνει καθόλου κρέας. Σερβίρουν σούπα με μανιτάρια ή παντζάρια, ραβιόλια με σάλτσα από λάχανοή μανιτάρια, ζυμαρικά με παπαρούνα και άλλα.

ΟΥΓΓΡΙΑ

Στην Ουγγαρία τρώνε κυριώς ψαρόσουπα, τηγανητό ψάρι, γαρνιρισμένο με πατάτες τηγανητές και ένα γλυκό ρολό.

ΣΟΥΗΔΙΑ

Ναι μπορείτε να ταξιδέψετε αφοβα και εκεί καθώς την παραμονή των Χριστουγέννων σερβίρουν ρέγκες μαρινάτες, μπιφτέκια, ψητό ζαμπόν, σερβιρισμένο με λάχανο, πουρέ από ρύζι και μικρά γλυκά.

ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Η ζωή σας δεν κινδινεύει ούτε στην Γερμανία καθώς οι χριστουγεννιάτικες λιχουδιές είναι σαλάτα με ρέγκα, χήνα με λάχανο, μήλα και ξερά δαμάσκηνα. Για επιδόρπιο, γλυκά με μέλι, γλυκό ψωμί με μπαχαρικά, μπριος κλπ

ΙΣΠΑΝΙΑ

Στην Ισπανία σερβίρουν σούπα από αμύγδαλα, ψητή τσιπούρα, χήνα και τουρόν (ένα είδος μαντολάτου)

Αγαπητές μου αποφύγετε αν είναι δυνατόν τις παρακάτω χώρες Αγγλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα, Αμερική, Γαλλία.

Θα σας περιμένω με αγωνία φιλιά!!!!

Ξανθιά θεά 🙂 🙂

13 σκέψεις σχετικά με το “ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΞΑΝΘΕΣ!!!

  1. Μπορείς να βοηθήσεις Καστάνη μου Μαγείρεψε φέτος κοτοπουλάκι ή
    αντε κάμιά γαλοπούλα κοκκινομάλα!!!! (έχουμε και τον Θεοδοσάτο που
    του αρέσουν οι μελαχρινές μην τον στενοχωρήσουμε:)))))) )

    Μου αρέσει!

  2. Επίσης, χωρίς φόβο, μπορεί να ταξιδεύει άφοβα, ακόμη και στην
    Αμερική, η γαλοπούλα που αμνήστευσε ο Πρόεδρος τους. Το θέμα έπαιξε
    στα δελτία ειδήσεων σε όλα τα κανάλια του κόσμου!!! Εκεί
    φτάσαμε…
    Πάντως, ρέγγα, Χριστουγεννιάτικα, δεν τρώω Πριγκίπισσα μου.
    Καλησπέρα.

    Μου αρέσει!

  3. Επειδή ο Πρόεδρος είναι ρεπουμπλικάνος μάλλον δεν ήταν ξανθιά
    (βλέπε δημοκρατική) η γαλοπούλα Βόρειο Σέλας μου!!!!. Πλανητάρχης
    είναι αυτός φροντίζει για όλους :))))))
    (ρεγγες μάλιστα μάλιστα)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε