Αποκλειστικές φωτο του….Ω! ναι είμαι…

My name is jerry  μου είπε και στρογγυλοκάθισε στο σαλόνι…

χμμμ ναι αλλά το όνομά μου είναι γατοθεά του απάντησα και σε λιγότερο από 24 ώρες τον έπιασα στη φάκα…

συγκεκριμένα πριν από λίγες ώρες… Δείτε την προηγούμενη εγγραφή….

Το παλιό παλτό το έβγαλε φωτογραφίες και τσουπ σας τον παρουσιάζω….dsc_3188.jpg

είναι τόσο φοβισμένος!!!

dsc_3196.jpg

dsc_3194.jpg

με μια ουρά τεράστιααααααααααααα

τώρα είναι φοβισμένος φυλακισμένος, στη φάκα, έξω στο μπαλκόνι…

Αύριο θα τον ελευθερώσω…

χμμμ περίεργη εμπειρία… για μια γυναίκα της πόλης…

18 σκέψεις σχετικά με το “Αποκλειστικές φωτο του….Ω! ναι είμαι…

  1. Αχου το κουτσούνι… να τον κρατησεις εκει για να μαθει να
    μπαινει σε σπιτια ακαλεστος, αλλα πουσαι: ελπιζω να τον βρεις ακομα
    στο μπαλκονι το πρωί! (αν δεν τον βρεις, μαντεψε που θα
    βρισκεται!)

    Μου αρέσει!

  2. Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει Σταράτη μου! Η φάκα είναι καλή
    και η πόρτα δεν ανοίγει… Δυσκολεύτηκα πολύ να βάλω το τυρί…
    Δεν μοιάζει με τον δικό σου ε?…

    Αυριο θα τον πάω στο βουνό λεμεεεεεεεεε για να μάθει…χαχαχαχα

    Μου αρέσει!

  3. «Κουτσόυνι»;;;!!!! Γιατί δεν προτείνεις στην ξανθιά …γατοθεά
    να στο χαρίσει;
    Πάντως δεν με εντυπωσιάζει. Ξέρετε πόσα «ποντίκια», «ψάρακες»
    και «αρούρια» είχαμε στο στρατό; Ολόκληρα τάγματα. Αυτό δείχνει σαν
    αναιμικό!

    Μου αρέσει!

  4. Και για μένα δεν είναι το καλύτερο μου… αλλά…

    είναι πιο μπλιαξ νεκρά…

    Μερσί μου σε καταλαβαίνω… κάγκελο η τρίχα σου ε?

    Οχι εγώ δεν τα σιχαίνομαι και τόσο … εκτός από την ουρά τους αυτή
    είναι για πολλά μπιμπικιάσματα ….

    Μου αρέσει!

  5. Τελικά μονο εγω δε τα φοβάμαι τα ποντικάκια; το μονο που μπορεί
    να με πανικοβάλλει σε ενα ποντικάκι, ειναι να τρεξει πολυ γρηγορα
    και να το περάσω για κατσαρίδα!

    Μου αρέσει!

  6. Τα ποντίκια τα φοβάμαι γιατί δαγκώνουν και μεταφέρουν αρρώστιες
    όπως λεπτοσπείρωση (νομίζω έτσι γράφεται). Επίσης όταν σε δαγκώνουν
    αφήνουν ένα είδος αναισθητικού που σε κάνει να μην πονάς και να μην
    το καταλαβαίνεις Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι μπορεί να σου φάνε τους
    λοβούς των αυτιών σου τη μύτη σου ή τα δάκτυλα σου στο σημείο των
    δακτυλικών αποτυπωμάτων ,χωρίς να το καταλάβεις. Υπάρχουν
    περιστατικά στις φυλακές… Βέβαια εκεί μιλάμε κυρίως για
    αρουραίους που είναι μεγάλοι και αρκετά θρασύς!

    Κατσαρίδες, αχα τις φοβάσαι ε?

    καλημέρα Σταράτη μου 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε