Περιστερι στο ονειρό μου :)

 

192672-lagrandefamille.jpg

ο πινάκας είναι από μια από τις αίθουσες του κόσμου του Θάνου

Πάμε για το ταξίδι στο χθεσινοβραδινό μου όνειρο

Μιας και η φαντασία μου οργίαζε…

το υποσυνείδητο έφτιαξε εικόνες και μου τις έστειλε…

«Η αδελφή μου είχε ένα περιστέρι. Κόκκινη κορδέλα του φορούσε στο πόδι. Δεμένο για να μην της φύγει. Της το πήρα χωρίς να της ζητήσω την άδεια.

Ήταν ένα περιστέρι άσπρο με λίγο γκρι στα φτερά. Ήρεμο. Ήσυχο. Ζεστό Στα πόδια του εκτός από την κόκκινη κορδέλα είχε και μια μεγάλη τσιχα κολλημένη. Ήταν βράδυ. Το χάιδεψα και το έβαλα κάτω από τη μασχάλη μου. Έπεσα στο κρεββάτι μαζί του. Ξυπνούσα ενώ κοιμόμουν (στο ύπνο μου πάντα) και κοίταζα να ήταν καλά. Φοβόμουν μη το συθλίψω. Κάποια στιγμή (πάντα στον ύπνο μου) με πήρε ο ύπνος βαθιά. Έφτασε το πρωί και πάντα στον ύπνο μου ξύπνησα. Είδα το περιστέρι. Παγωμένο Ψεύτικο. Με τα μάτια του ροζ και ανοιχτά.

Ήταν κοκαλωμένο. Το σώμα του είχε την καμπύλη της μασχάλης μου. Περίεργο, τα πούπουλα ήταν και λίγο υγρά από τον ιδρώτα.

«Πάει το σκότωσα στον ύπνο μου» σκέφτηκα. «Πως το λενε και στην αδελφή μου?»

Έβγαλα την τσίχλα που είχε στα πόδια, άφησα την κορδέλα και βγήκα στο μπαλκόνι που βλέπει στον ακάλυπτο.

Πάντα στο όνειρό μου, ο ακάλυπτος δεν είχε δέντρα πια. Το ερειπωμένο σπίτι ήταν γκρεμισμένο

Όλα τα είχαν ξεριζώσει και μύριζε φρεσκοβρεγμένο χώμα…

Απόρησα για την κατάσταση του ακάλυπτου κοιταξα για μια φορά ακόμη το κοκαλωμένο περιστέρι

και το πέταξα στο χώμα… Επεσε δίπλα σε μια γαρδένια Το μόνο φυτό που ήταν ακόμη εκεί. Δεν το είχα προσέξει πριν. Είχε και ένα ανθισμένο λουλούδι.

Και τότε πάντα στο όνειρό μου το περιστέρι τινάχτηκε. Ξύπνησε. Ενα τιναγμα κάτι σαν.. «σας ξεγέλασα, επιτέλους ελεύθερο…»

Πέταξε από τη μεριά που δεν υπήρχε πια το παλιό σπίτι.

Χάρηκα. Απόρησα. Στενοχωρήθηκα που δεν του έβγαλα και την κόκκινη κορδέλα από το ποδαράκι του.

Λογική εξήγηση ζητούσα πάντα μέσα στον ύπνο μου. Ένας άντρας με μουστάκι που ήταν στο μπαλκόνι μου είπε

«Έκανε την μούμια ε? Το κάνουν αυτό τα περιστέρια όταν θέλουν να ξεφύγουν από κάτι που τα καταπιέζει

Αλήθεια σου λέω το γράφει και στη βίβλο Το περιγράφει αναλυτικά.»

Ξύπνησα και κοίταξα στον ακάλυπτο Και τα δέντρα και το σπίτι ήταν εκεί. Και κάνα δυο περιστέρια κάναν βόλτα.

Καιρό είχα να δω τόσο περίεργο και όμορφο όνειρο και με τέτοια συνοχή

σαν παραμύθι. Δεν ξέρω τι σημαίνει η ξανθιά θεά Ούτε από συμβολισμούς ξέρω

μα… ήθελα να το καταγράψω στη χαρτοκουτα του μυαλού (?) μου για να το θυμαμαι… 🙂

(η μαμα είπε πως περιστέρι και γαρδένια είναι καλό στο ονειρό σου να βλέπεις)

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=zn_rXPpm3B4%5B/embedyt%5D

αυτό το τραγουδι μου αρέσει πολύ!

μα… υπάρχει και αυτό

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=uygwGt5UXLs%5B/embedyt%5D

αυταααα 🙂

56 σκέψεις σχετικά με το “Περιστερι στο ονειρό μου :)

  1. ΩΩΩωωω!!! και ποίημα αφιερωμένο!!! 🙂
    Τότε δεν μπορώ παρά να το υποσχεθώ όντως…
    Ραντεβού λοιπόν σε μια ανάρτησή μου κάποιο κρύο βράδυ του
    ερχόμενου χειμώνα, όπου μια πυρογραφία αφιερωμένη θα αναλάβει να
    γεφυρώσει νοητά το Μόντρεαλ με την Πάτρα… Οκ, λοιπόν… 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε