Ενα ρομποτάκι σε θέση αναμονής

Δεν έχεις έμπνευση; Όχι ακριβώς, νιώθω πως δεν έχω ένα γεγονός, να το καταγράψω και να αρχίσουμε την κουβέντα μας. Δεν είναι απαραίτητο το γεγονός. Νιώθω πως η ζωή είναι άμμος που γλίστρα ανούσια από τα χέρια μου. Πρέπει να ψάξω για τα κοχύλια του καλοκαιριού, αυτά που θα μπορέσω να τα βάλω στο αυτί μου και θα με συναρπάσουν με τους ήχους τους. Μέχρι τώρα, ένα μόνο έχω τσακώσει. Η μαμά της Σέτας μου είπε. Την Παρασκευή ήρθε η Σέτα κρατώντας τα τετράδια της και μου είπε. «Μαμά θέλω να με βοηθήσεις να προετοιμαστώ. Αύριο θα έρθει η κυρία Μάνια και θέλω να τα ξέρω όλα». Ναι, αυτό είναι όντως ένα όμορφο κοχύλι. Τρεις ώρες την εβδομάδα κρατώ αυτό το κοχύλι στα χέρια μου.

και μετά το χάος… Κάποιες δουλειές στο σπίτι, κολύμπι στην πισίνα, τηλέφωνα και μηνύματα από Ελλάδα… Δεν είναι άσχημα, δεν βρίσκω όμως κάποια αξιόλογη ουσία…

Πριν από τρεις μέρες τα έγραψα αυτά χωρίς να κλείσω τον κύκλο της σκέψης μου. Πιστεύω πως είναι κάποια έντονα σκαμπανεβάσματα της ψυχολογικής μου διάθεσης που έχουν να κάνουν, το πιο πιθανό, με ένα άγριο παιχνίδι ορμονών, παρατράγουδα της εμμηνόπαυσης. Τώρα που σου γράφω νιώθω κάπως καλύτερα. Στην προσπάθεια μου να ξεφύγω λίγο, άλλαξα ή προσπάθησα να αλλάξω λίγο την οπτική μου γωνία. Ξέρω πολύ καλά πως αν αφήσω τη φαντασία μου να εξερευνά το ανούσιο θα με οδηγήσει σε …. σε αυτό που με οδήγησε πριν από λίγες μέρες και ας το πούμε με τρόμαξε, για να μην γράψω πως υπάρχει περίπτωση να μου άρεσε….

Μέσα στο αυτοκίνητο, στη θέση του συνοδηγού. Στο εσωτερικό γκαράζ της πολυκατοικίας, σταματημένο το αυτοκίνητο μπροστά από το ανσασέρ. Το χέρι μου περασμένο στη ζώνη ασφαλείας, έτοιμη να την απασφαλίσω. Η ρουτίνα υπαγόρευε: πως βγαίνουμε από το αυτοκίνητο, μαζί με το παλιο παλτό, τοποθετούμε τις σακούλες με τα καλούδια του σουπερ μάρκετ σε ένα καροτσάκι, και στη συνέχεια , περιμένω το παλιό μου παλτό να παρκάρει το αυτοκίνητο στη θέση μας στο γκαράζ και μετά να έρθει στο ανσασέρ να ανεβούμε στο διαμέρισμά μας, να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, να να να…. ένα σωρό πραγματάκια που κάνουμε κάθε Σαββατοκύριακο μαζί.

Το χέρι μου περασμένο στη ζώνη ασφαλείας, το κορμί μου ακίνητο, αφή όσφρηση ακοή όραση όλες οι αισθήσεις άψογες να καταγράφονται από τον εγκέφαλο… και ένας εγκέφαλος να μην δίνει καμιά εντολή για την παραμικρή κίνηση, παρά μόνο να καταγράφει αυτό το γεγονός, πως δεν δίνει εντολή.

Δεν ήθελε να δώσει εντολή, όταν τον ρωτούσα γιατί, απλά δεν ήξερε γιατί, όταν τον ρωτούσα που έχει το πρόβλημα δεν ήξερε. Ένιωθα τη ζώνη στα χέρια μου, ένιωθα το κορμί μου, καρφωμένο το βλέμμα στο ανοιχτό παράθυρο χωρίς έβλεπα αλλά χωρίς καμιά εντολή να αλλάξω πλάνο, άκουγα το παλιό μου παλτό να μονολογεί διάφορα, και δεν έδινα εντολή να τον φωνάξω να έρθει κοντά μου. Το μόνο που έκανα ήταν να παρακαλώ από μέσα μου να έρθει να με ξεκολλήσει (:). Να έρθει στο οπτικό μου πεδίο, να δω το πρόσωπό του, να με αγγίξει το χέρι του…

Λίγα λεπτά αργότερα, μπήκε στο αυτοκίνητο. Μάνια….Μάνια μου… , Μάνια συμβαίνει κάτι…. τον άκουγα αλλά δεν έδινα την εντολή να γυρίσω το κεφάλι μου να τον δω. Τον άκουγα αλλά δεν έδινα εντολή να του πω μια κουβέντα… έστω «δεν είμαι καλά» … και ξαφνικά με άγγιξε… άγγιξε το χέρι μου … Ένα άγγιγμα απαλό που τελικά με ξύπνησε … Γύρισα τον κοίταξα, και του μίλησα.

Του περιέγραψα ήρεμα από τι με έβγαλε, ήρεμος και εκείνος χωρίς πανικό μου είπε… Είναι μια μικρή κρίση πανικού…. πέρασε…

Το θέμα μου είναι πως τόσο εκείνη τη στιγμή όσο και τώρα που το καταγράφω υπάρχει ένα μικρό κομμάτι μέσα μου που του άρεσε εκεί … του άρεσε αυτή η φυλακή… Το ανούσιο οποιασδήποτε κίνησης, δεν έχουμε κανένα δύσκολο πρόβλημα που να ζητά την άμεση επέμβαση μας… ένα ρομποτάκι σε θέση αναμονής, με μόνη λειτουργία τα ζωτικά όργανα, πνευμόνια, καρδιά… Ξέρετε σε αυτά που ο εγκέφαλός την εξουσία.

Εκπτώσεις και πήγα και αγόρασα ένα νέο μαγιό, στο παλιό έχει φαγωθεί κάθε ελαστικότητά του από το χλώριο, εκπτώσεις και πήρα και ρουχαλάκια, ένα παντελόνι κάτι όμορφες καλοκαιρινές μπλουζές…

Βρήκα και την κάρτα των μέσων μαζικής μεταφοράς, λέω να της περάσω έναν αριθμό διαδρομών.

Το Σάββατο η μικρή με εξέπληξε ευχάριστα, διαβασμένη… και όχι από τη μητέρα της… μόνης της αναβαθμίζει τα ελληνικά της.

Και σήμερα Κυριακή, μια στιγμή στο μπαλκόνι, πήρα το χρόνο μου να απολαύσω την ομορφιά του δέντρου, του ήλιου, των ταξιδιάρικων μικρών σύννεφων, των χρωμάτων του Κυριακάτικου πρωινού μας.

Μικρά βήματα, λίγο ανούσια αλλά όσο να το πεις έχουν μια ομορφιά…

…. κάπως έτσι βλέπω, μια κάποια ουσία στις δουλειές του σπιτιού, προσφορά στο παλίο μου παλτό που έρχεται κουρασμένο και πάντα πεινασμένο, ανακούφιση και σωματική άσκηση η στο κολύμπι… και χαρά που έχω ανοιχτή επικοινωνία με τους φίλους μου στην Ελλαδα…

Καμιά φορά η ομορφιά μπορεί να είναι ένα χαλί για να κρύψουμε τα σκουπίδια …

20 σκέψεις σχετικά με το “Ενα ρομποτάκι σε θέση αναμονής

  1. Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Ομολογώ πως με προβλημάτισε το «συμβάν» στο γκαράζ παρόλο που ποτέ δεν μου έχει συμβεί κάτι παρόμοιο… εξ άλλου δεν με παίρνει και αυτό γιατί όταν έχεις τον τελευταίο καιρό σε καθημερινή βάση να ασχοληθείς με έναν άρρωστο με ανίατη ασθένεια, όλα πάνε σε δεύτερο πλάνο, δεν το παίζω ήρωας, έτσι όμως ανακαλύπτω το πόση δύναμη έχουμε όλοι μας και πόση όρεξη για ποιότητα και χαρά στη ζωή μας!
    Χαίρομαι που έχεις κοντά σου ένα δυνατό χέρι, εύχομαι να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη γι αυτό!
    Μπράβο στη μαθήτρια σου, μπράβο για τα καλοκαιρινά ρουχαλάκια που θα προσθέσουν και αυτά χαρά στις μικρές καθημερινές μας ασχολίες που μας κρατούν όρθιες!
    Αναμένοντας να σου κάνω Αληθινά ΑΦιλιά από κοντά, εύχομαι να έχουμε μια καλή βδομάδα! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είναι σίγουρο πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί σε ανθρώπους που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό σε μια μάχη. Πιστεύω πως είναι ένα είδος μηχανισμού ξεκούρασης που μπορεί να συμβεί μετά από μια μάχη ως μετατραυματικό περιστατικό. Αλλά ναι, όταν έχεις άντε να μην πω τι στον πωπω σιγά μην έχεις τον χρόνο να πάθεις τέτοια πράγματα χαχαχαχα Αντε θα το κάνω πιο σεμνό. Οταν έχεις νέφτι στον πωπω, ναι αυτό είναι πιο σεμνό από το ζαρζαβατικό χαχαχαλκδξ΄λκφαξδσλ΄φκξαλδκξφα΄λκξδφ[ο;αειξφ΄λακξδ΄λφξ

      Μεγάλη ευγνωμοσύνη. Είμαι τυχερή.
      Και με την μικρή είμαι τυχαιρή και με τα ρουχαλάκια 🙂

      Αχ δύσκολο το βλέπω το ταξίδι και φέτος, ακόμα δεν έχουμε οριστική απόφαση.
      Τα λέμε Στεφανία μου, μέσα από την καρδιά μου όλη τη δύναμη και υπομονή του κόσμου σου εύχομαι. Ελπίζω να έχεις κάποια βοήθεια.
      Σε φιλώ

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Αχ! πόσο περιμένω να μάθω το πότε θα έρθετε και γιατί να μην έρθετε! 🙂
        Έχω βοήθεια αλλά όσο και να φαίνεται τρελό και η «βοήθεια» θέλει βοήθεια γιατί μένει μαζί μας και έχει του κόσμου τα προβλήματα… έτσι βοηθώ ψυχολογικά και τους δυο μαζί αλλά είναι χρήσιμη σδφγηξκλλ χαχαχα! 😛
        ΑΑΑΦιλάκιαααααααααααααα! ❤

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Απίστευτες καθυστερήσεις σε ανανεώσεις διαβατηρίων και καρτών παραμονής, 2 χρόνια δεν ανανέωνε κάνεις τα διαβατήρια του γιατί δεν ταξίδευαν, συν τα νέα διαβατήρια μικρών παιδιών που γεννήθηκαν περίπου πριν από τρία χρόνια μέχρι σήμερα !!!! Χαμός γίνεται στο Μόντρεαλ.

        Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο για μια μαγισσούλα να της ζητούν όλοι κάπου να βοηθήσει στα ψυχολογικά χοχοχοχοχο γι αυτό άμα έρθω θα σε απαγάγω για κανα δύο τρεις πέντε ώρες να σε φέρω στα ίσα σου χαχαλκξδφ΄λακδσξφ΄λακδσξφ;οςιεξφλασ

        Φιλιά και σφιχτή αγκαλιά ()

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Χαμογέλασα γλυκά με τη μικρή σου μαθήτρια. Τα παιδιά καταλαβαίνουν τι μπορεί σημαντικό να τους δώσει ένας άνθρωπος και στην περίπτωσή σου, το εισπράττει αφειδώς.
    Ανησύχησα με το περιστατικό που σού συνέβη. Πιθανά άγχος; Αυτές οι στιγμιαίες κρίσεις, τελευταία με επισκέπτονται, μόνιμα-δυνατά-ενισχυτικά, είναι επώδυνες αλλά πιστεύω έχεις κάθε εφόδιο να τις ξεπεράσεις και να αμυνθείς.
    Για το φινάλε, Μάνια μου, α όλα κι όλα, άφησα το μπαλκονάκι! Α φιλενάδα, αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα! Μια υπέροχη «φωλιά» όπως την αντιλαμβάνομαι και τη βλέπω και όλα αυτά τα καλούδια εκεί να καραδοκούν τη συντροφιά τους.
    Ναι, ένιωσα πολύ όμορφα και ευχάριστα Μάνια μου.
    Στέλνω φιλιά και ευχές για καλή βδομάδα.

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. Είναι επιμελής μαθήτρια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η πρώτη μου μαθήτρια έτυχε να είναι εύκολο παιδί στη γνώση, υπάρχουν και περιστατικά που τα παιδιά πιέζονται από τους γονείς να συμμετέχουν σε πράγματα χωρίς να τους έχει δοθεί ένα κατανοητό κίνητρο. Το κίνητρο της μικρής είναι πως τον Αύγουστο θα πάει στην Ελλάδα να δει την προγιαγιά της και τον Παππού της, μαζί με κάποια ξαδέλφια. Είναι το πρώτο της ταξίδι στην Ελλάδα και είναι ενθουσιασμένη.

      Στη δική μου περίπτωση δεν ήταν καθόλου επώδυνη, ίσα ίσα, σε ένα μεγάλο κομμάτι μέσα μου μου άρεσε αυτή η παύση. Νομίζω πως κάποιοι προσπαθούν με το μεντιεσιοτετοιο πώς λέγεται , να φέρουν τον εγκέφαλο σε αυτή τη φάση …. Βέβαια, εγώ δεν το προκάλεσα τεχνητά και αυτό δεν είναι και τόσο ορθόδοξο. Θα δούμε…

      Το μπαλκονάκι είναι μια μικρή όαση αν σκεφτεί κανείς πως η πολυκατοικία είναι κτισμένη σε έναν από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Το δέντρο νομίζω τόσο το δικό μας όσο και το δίπλα νομίζω πως έχουν στηθεί μόνο και μόνο για εμάς 🙂 οπότε ναι η χαρά είναι μεγάλη 🙂

      Καλή συνέχεια Γιάννη μας σε φιλώ 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Θα σου βγάλω φωτογραφία με τα μαστόρια που θα πολιορκούν το μπαλκονάκι μας κυρίως τα πρωινά χαμός γίνεται χαχαχαχα για τον επόμενο μήνα δεν βλέπω να ευχαριστιόμαστε πρωινό τις καθημερινές, μόνο Σαββατοκύριακα 🙂 α ναι και γεύματα λίγο πριν τη δύση.
        ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Μου αρέσει!

  3. Εγώ θα ξεκινήσω από το επεισόδιο που με ανησύχησε. Να πας στο γιατρό θα πω. Μην αμελείς. Μπορεί να μην είναι τπτ αλλά μπορεί και να ναι κάτι. Και θα περιμένω να μου πεις τι είπε.
    Το μικρό σου χαίρομαι που απολαμβάνει το μάθημα και αποδίδει. Είμαι σίγουρη βέβαια ότι το μάθημα με σένα θα γίνεται ευχάριστο.
    Να περνάτε καλά ξέγνοιαστα είτε στο μπαλκόνι σας είτε στις βόλτες σας
    Φιλιά πολλά από την εξοχή

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Ω Μπουκίτσα και Άννα μου, όλα αυτά τα χρόνια πραγματικά νιώθω πως είσαι μια από τις πιο καλές μου φίλες, απίστευτα διακριτική, και με μια αυθεντική αγάπη. Δεν στο έχω πει νομίζω ποτέ, αλλά αυτό εισπράττω. Δε σου λέω ευχαριστώ, το κάνεις με τη καρδιά σου, το μόνο που θέλω να σου πω είναι πως με κάνεις χαρούμενη 🙂
    Για την ώρα το καταγράφω ως μιας φοράς περιστατικό, ίσως κάποιος διακόπτης υπερφόρτισης, στο παρελθόν τέτοιους διακόπτες είχα με φαγητό. Δεν θυμόμουν πως είχα βρεθεί στον καναπέ με ένα πιάτο μισοφαγωμένων άσχετων πραγμάτων από το ψυγείο!!! Το είχα ρυθμίσει με τη σχετική βοήθεια διατροφολούγου, και σήμερα μετά από 20 χρόνια μπορώ να καταλάβω πότε με πιάνει αυτή η βουλητική τάση και να τη φρενάρω, ή τουλάχιστον να την απολαύσω γνωρίζοντας τι μου την προκάλεσε.
    Θα το προσέξω στο υπόσχομαι. Κάτι με πιέζει έντονα. Αν ξανά συμβεί θα κοιτάξω για βοήθεια, αν και εδώ το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να σε χαπακώνουν με διάφορα χαπάκια «Ευτυχίας» μπουχαχα.

    Στη μικρή έχω σταθεί πολύ τυχερή με ξέρει και την ξέρω από τη σχολική χρονιά που πέρασε. Αυτό εξάλλου οδήγησε και την μητέρα της να μου κάνει πρόταση για τα ιδιαίτερα μαθήματα και στην ουσία ακριβώς επειδή την ήξερα ως μαθήτρια, δέχτηκα και εγώ,

    Το μπαλκονάκι όλα τα λεφτα χαχαχα ω
    ωωωω στας εξοχάς λοιπόν καλές βουτιές με βατραχοπέδιλα ή χωρίς χαχαχαχα
    Να σαι καλά Άννα μου 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Απλά έφταιξε το μηχανάκι που έχεις στο κεφάλι σου. Έχει μπαταρία ντούρασελ. Ακατάπαυστη σκέψη. Σκέψη για την προηγούμενη σκέψη, σκέψη για την επομένη σκέψη και όλες μαζί συγκοινωνούντα δοχεία και μετά ένα βραχυκύκλωμα…Είπε το μηχανάκι να κάνει πως χάλασε και να σταματήσει να υπακούει σε σκέψεις να απολαύσει ήρεμα ένα υπέροχο πρωινό στη βεράντα, μια βόλτα στην πισίνα…
    Φρόντισε παρακαλώ να το ξεκουράσεις λιγουλάκι.
    Εύχομαι οι συγκυρίες να προκύψουν έτσι ώστε όλα να πάνε όπως ακριβώς τα θέλεις Μανιούσκα μου.
    Μια αγκαλίτσα και πολλά φιλιά.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Όλες μου οι σκέψεις χαμογέλασαν στο σχόλιο σου.
      Πάντα τις διαβάζεις ως ένα μεγάλο χάρτη και τις περισσότερες μπορείς να τις προλαβαίνεις.
      Έτσι πιστεύω και εγώ, με μάλωσε δείχνοντάς μου τα δοντάκια του. Ρε παιδί μου και αυτό, χειρότερο από την πολυλογία μου είναι, πάει πιο γρήγορα και δεν μπορώ να το ροδάνι χαχαχαχα
      Η μαλούμα μου έβαζε ραδιόφωνο για να σταματήσω να μιλάω, αχμμ ωωωω ναι τα τραγούδια, αν παίζει το ραδιόφωνο με πάνε αυτά όπου θέλουν χωρίς να με αφήνουν να ξεφεύγω. Βέβαια, η μαμά μου μού έβαζε και την ηλεκτρική σκούπα για να κοιμηθώ.
      Το μονότονο με κοιμίζει αχμμ
      καλά καλά θα το ξεκουράσω, αλλά είναι και αυτή η εμμηνόπαυση ..
      Καλά είμαι, δεν έχω τι να κάνω και τα σπάζω και τα ράβω, καλομαθημένη να με προσέχουν όλοι… τέλος πάντων τι λέγαμε χαχαχαχα
      τυχαία ακούω αυτό :

      μακάρι ρε παιδί αλλά όλα στο παρά πέντε.
      αχ ναι ναι αγκαλίτσα ()

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Τι τραγούδι!!
        Ε ρε και να είχαμε γνωριστεί ’80 ’90. Να καβαλάμε τις μηχανές με τα νέα (τότε) παλτά μας και να περνάμε ολόκληρα σ/κ στη Ραμνούντα 🙂 Κι άλλη αγκαλίτσα!

        Αρέσει σε 1 άτομο

    2. χαχαχα σκέφτηκα να σου πω πως το παλτό μου δεν είχε ποτέ μηχανή, πως δεν ξέρω τι είναι η Ραμνούντα και να στο χαλάσω … Αλλά φαντάζομαι πως αν γνωριζόμασταν τότε θα ακολουθούσαμε με τουτού εμείς γιατί , αν το έψαξα σωστά, η ραμτέτοια ήταν (είναι;) κρυμμένη παραλία γυμνιστών, και αυτό θα μου άρεσε… χοχοχοχο
      Άντε άλλη μια σφιχτή. ()

      Μου αρέσει!

  6. «Ένιωθα ακινητοποιημένος, σαν να έχει παγώσει το σώμα αλλά όχι το μυαλό μου». Αυτό μου έλεγε αγαπημένο πρόσωπο που έπασχε από κρίσεις πανικού, κυρίως όταν περνούσε δύσκολες ψυχολογικά περιόδους. Το έλυσε με τη βοήθεια ψυχολόγου και κάποιας αγωγής. Θυμήθηκα έντονα εκείνες τις μέρες, διαβάζοντας την εμπειρία σου. Να υποθέσω ότι την έφτασες τη Μάνια στα όριά της, ε; Κάνε ένα restart πάραυτα και επέστρεψε στις εργοστασιακές σου ρυθμίσεις, πληζ… 😘
    Εύχομαι ολόψυχα καλές διακοπές (στην κυριολεξία αυτό), χαλαρές και αγαπησιάρικες 💟

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Της Μάνιας άμα την βάλεις να κάνει κάτι που δεν θέλει αλλά πρέπει (σύμφωνα με τα πρέπει άλλων και όχι τα δικά της), και να χτυπάς τον πωπω σου κάτω, θα βρει τρόπο να μην το κάνει. Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις, όπως φυσικά σε κάθε κανόνα που σέβεται τον εαυτό του. Η πρώτη είναι να τη ρίξεις σε αυτό που λέμε φιλότιμο, οπότε θέλει τελικά και το κάνει. Η δεύτερη είναι να την πιέσω εγώ. Το έλεγα από μέσα μου, απ έξω μου, δεν θέλω αυτή τη δουλειά, δεν την καταλαβαίνω, δεν είμαι καλή, δεν δεν… και εισέπραττα από τους γύρω «μπορείς να κάνεις τα πάντα, θα δεις θα τα καταφέρεις» και από τον ίδιο μου τον εαυτό «Θα την κάνεις θες δε θες μέχρι να σε διώξουν γιατί δεν τους κάνεις, το ξέρεις χρειάζεστε τα λεφτά, μην τους κάνεις τη χάρη» «παράτα κορίτσι μου δεν θα τη βγάλεις καθαρή, κοιμάσαι και βλέπεις όνειρο κάθε βράδυ την εξέλιξη και τα προβλήματα της επόμενης μέρας»
      Και δεν άντεχα να μην ξέρω τι μου γίνεται, δεν άντεχα να καταβάλω προσπάθεια και να μην καταλαβαίνω, δεν άντεχα την σύγχυση… άλλα από την άλλη ήθελα και να με πλακώσω στο ξύλο, που δεν άντεχα… ή και να με πλακώσω στο ξύλο που συνέχιζα και κατάφερα, με τον επαγγελματισμό, την ευγένεια μου και την προσπάθεια μου, να αποσπάσω μια σχετικά καλή αξιολόγηση. Και μετά κοιτάς γύρω σου και λες ¨’δεν πας καλά κοριτσάκι μου άλλοι αντέχουν άλλα και άλλα, δεν είσαι παρά μια κακομαθημένη, να πας να σε δει κανένας γιατρός’… και ξέρω πως αν πάω σε ψυχολόγο θα πρέπει να του πω όλες τις αποφάσεις της ζωής μου, φτου ξανά να τις κοιτάξουμε όλες από την αρχή… και αφού με θαυμάσω (!) για τις πανέμορφες αποφάσεις, τη δύναμη της ψυχής μου, αντί να με πλακώσει στο ξύλο, θα μου δώσει φαρμακευτική αγωγή… Συγκεκριμένα Φθοροξετίνη ή φλουοξετίνη μάσκα ομορφιάς και όλα αυτά γιατί; Γιατί δεν ξεστραβώνομαι ή εγωπαθής να δω πως αντέχει αυτός ο έρμος, ο διπλανός μου, ο κάθε …

      Πσσσ χάνομαι!!! με αυτοθαυμάζω έτσι ωραία που τα γράφω χαχκξαλδκξφ΄λακδξφ

      Τέλος πάντων, πάμε πάλι στο κερασάκι, τελείωσε αυτό το πρότζεκτ, περιμένω πότε θα με ξανακαλέσουν, γιατί δεν φαίνεται να έχουν πρόθεση να με διώξουν. Αυτή η αναμονή φαίνεται πως σε συνδυασμό με την οικονομική πίεση έφερε αυτό το ξαφνικό βραχυκύκλωμα στη στάση αναμονής.
      Ακόμα και στο ταξίδι στην Ελλάδα, σε αναμονή είμαστε χαχαχαχαχα

      Κάτσε να στείλω ένα μνμ στο παλιό μου παλτό, λέω μήπως κατεβούμε σήμερα στο κέντρο της πόλης, τελειώνει το τζαζ Φέστιβαλ γμτ και δεν έχουμε κάνει τις βόλτες μας.

      Μαρία Κ. τώρα και ψυχολόγος της Μάνιας Σ. χαχαχαχαχα
      Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας, καλά είμαι απλά λίγο ντραμα κουιν 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Λοιπον εχουμε και λεμε Μανια μου…οταν το σωμα μας φρακαρει γιατι το εχουμε φερει στα ορια του, τοτε μας χτυπαει καμαπανακι…οποτε τι κανουμε;
    Περνουμε βαθιες ανασες ,κατεβαζουμε ταχυτητα, αγαπαμε την εμεινοπαυση μας και οτι άλλο μας καταπιεζει ακομα και τον φοβο μας και απολαμβάνουμε όλες αυτες τις μικρες χαρες που ειναι ακρως σπουδαιες οπως ενα ομορφο πρωινο, οπως η χαρα για την προοδο της μικρης μαθητριας μας, τα ονειρα μας για διακοπες οποτε γινουν…εναν ομορφο λογο και πλα μπλα…απο τοσο μακρυα που φτανει σε σενα απο φιλες που χωρις το μπλοκιν δεν θα τα λεγαμε…
    Δες ποσα καλά εχουμε! παρε λοιπον βαθιες ανασες και φιλα γλυκα το παλιοπαλτο σου…
    Το τραγουδι των λατρεμενων Σκορπιονς με συνοδευσε μεχρι εδω…τι ομορφο!!
    Προσθεσε το στις ομορφες και απλες στιγμες!!!😍
    Απο Κρητη στην στην Μορεαλη σου μια σκεψη δρομος…φιλια στα δυο σας!!😘😘

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Η άσκηση είναι απλή και πάντα κάνει θαύματα. Τρεις μικρές αναπνοές από τα ρουθούνια και στη συνέχεια μια βαθειά εκπνοή να φύγει όλο το διοξείδιο.
      Ήταν λίγο ξαφνικό, δεν μου έχει συμβεί ποτέ ξανά, και ας σημειωθεί, έχω περάσει πραγματικά ζόρικες καταστάσεις. Τι να πω, ακόμα και οι πιο δυνατοί κανόνες έχουν μια τουλάχιστον εξαίρεση.
      Είμαι και λίγο κακομαθημένη, θέλω πάρα πολύ να έρθουμε Ελλάδα φέτος και δεν κάθεται, το μόνο που κάθεται για την ώρα είναι ο πωπώς μας σε αναμμένα κάρβουνα.
      Εσύ να μη γυρνάς από δω και από και να γράφεις σχόλια, έχεις το χέρι σου λεμεεεε!!!!
      Σε ευχαριστώ για τα λογάκια καλή συνέχεια Ρούλα μου 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε