Συμπυκνωμένη στα FM

Δύο μηνών γεγονότα πασπαλισμένα με ζάχαρη άχνη λογάκια. Συμπυκνωμένα θα τα γράψω γιατί το κάθε ένα ποτέ δεν ακολούθησε το επόμενο, όλα στριφογύριζαν στο μυαλό(?), στο σώμα, συσσώρευαν κούραση, ρουφούσαν μανιακά ενέργεια, … και η μόνη αρχηγός ήταν η καρδιά.

Ολοκληρώθηκαν οι 4 κύκλοι χημειοθεραπειών, τελείωσε η σχολική χρονιά με μια όμορφη αποφοίτηση, δέχθηκα πρόταση για ραδιοφωνικές πτήσεις ως πιλότος κάθε Κυριακή 4 ώρες στον ουρανό του Μόντρεαλ στα FM, βρήκα τη δύναμη να παραιτηθώ από την κλειδόλεξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, αυξήθηκαν σε τρεις ώρες την εβδομάδα τα ιδιαίτερα μαθήματα με τη Σέτα μου, μας έβαψαν το διαμέρισμα μας, ορίστηκε ημερομηνία για τη διπλή χειρουργική επέμβαση του παλιού μου παλτού στις 18 Αυγούστου, 13 Ιουλίου πετάμε για Αθήνα μέχρι 1 Αυγούστου.

Ο τρίτος και ο τέταρτος κύκλος ήταν σκληρός. Σωματική και ψυχική κόπωση για εκείνον και κολύμπι σε ένα τεράστιο καζάνι υπομονής. Κάηκαν φλέβες, είχαμε αρνήσεις, κρίσεις πανικού, πείσμα, θέληση, υπομονή…. και αντιπερισπασμούς τα διάφορα δορυφορικά στην εργασία, στην οργάνωση… τι να γράψεις, αν και πρέπει να γράψω για αυτή τη μάχη που σε τελική ανάλυση δίνουν μόνο οι ασθενείς και όλοι οι άλλοι οπισθοφυλακή. Πότε δεν πίστευα πως θα χρησιμοποιούσα τη φράση «κάντο για μένα» και την ίδια στιγμή θα έσφιγγα τα χέρια μου για να μην τον αρπάξουν και εξαφανιστούμε…

Ο Αλέξανδρος, ο Απόλλωνας, η Βικτώρια, ο Γιώργος, ο Δημήτρης, η Έλλα, η Ζωή, η Ηλέκτρα, η Θάλεια, ο Θωμάς, ο Ματθαίος, ο Μιχάλης, η Πηνελόπη, ο Παναγιώτης και παντρεύτηκαν με την πρώτη δημοτικού και μου έμειναν τα μικρά μου σποράκια ο Αντώνης, ο Γιάννης, ο Λουκάς, η Μαρία Εύα, ο Πάνος ως μαγιά για τον Σεμπτέμβριο. Η εμπειρία των προηγούμενων χρόνων με βοήθησε ώστε να μπουν κάποια πράγματα στον αυτόματο πιλότο και να γίνει η αποφοίτηση.

Η Πασχαλίτσα φαίνεται να με μαλώνει γιατί κάθε χρόνο μετράω τα δώρα που μου κάνουν οι γονείς χαχαχα αλλά για μένα η επιβράβευση έχει τρεις όψεις. Η μία είναι τα σίγουρα τα δώρα που μου κάνουν οι γονείς, η δεύτερη είναι η φήμη της καλύτερης δασκαλίτσας που όλο και γιγαντώνεται και η τρίτη και μεγαλύτερη, είναι αυτή η σφιχτή αγκαλιά που μου κάνουν στην αποφοίτηση τα παιδιά της έκτης δημοτικού. Αυτή την αγκαλιά που τη ζητώ εγώ, με δάκρυα χαράς πάντα στα μάτια και δεν διστάζουν να μου δώσουν τα παιδιά.

Τα δώρα μου και φέτος ήταν φανταστικά. Τα γραφόμενα στις κάρτες από γονείς και παιδιά το κάτι άλλο.

Λίγες και οι αναταράξεις στην αρχή στο πιλοτήριο των FM. Φυσικά, στην πρώτη εκπομπή, τελευταία Κυριακή του Απριλίου, αν δεν είχα την πασχαλίτσα και το παλιό παλτό στο στούντιο θα είχα χάσει το φως μου. Όμως από τη δεύτερη πτήση άρχισα να θυμάμαι σκουμπάκια, μουσικές διαδρομές, κλπ… Με γεμίζουν με λογάκια «επιτέλους» επέστρεψες, πόσο μας έλειψες… λογάκια που δεν σταματώ να ακούω από διαφορετικά πρόσωπα κάθε εβδομάδα από γονείς, φίλους, συναδέλφούς, γνωστούς και αγνώστους.

Από την άλλη έχασα τη μάχη με την κλειδόλεξη. Όσο και να προσπάθησα δεν μου έλεγαν «κοριτσάκι μου δεν κάνεις για αυτή τη δουλειά’, και έτσι το είπα εγώ στη μικρή ξανθιά θεά. Η ΣτελΘ όρμησε να με φάει συντετριμμένη από την ήττα παραίτησης και η μικρή ξανθιά θεά άρχισε να βρίσκει πάλι το χρώμα της, την αναπνοή της, το κέφι της, τη δύναμή της. Έβαλα ακουστικά στη Στελθ, την έριξα σε άλλες πτήσεις και σιγά σιγά μπήκε στην τροχιά των όμορφων τραγουδιών η μικρή ξανθιά θεά.

Το να πρέπει να μαζέψεις όλα τα πράγματα στο κέντρο των δωματίων να περιμένεις να στεγνώσει η μπογιά και μετά σκουπίσεις να ξεσκονίσεις να σφουγγαρίσεις δεν είναι εύκολο… αυτό μόνο έχω να πω … έχει όμως μια διαφορετική καθαριότητα το σπίτι στο τέλος. Λες και ξεκόλλησες ότι σε κολλούσε

Σήμερα, βρήκα χρόνο, χρόνο να σταθώ για λίγο εδώ, να κοιτάξω πίσω μου τη διαδρομή, να βάλω κάποια πράγματα στον αυτόματο πιλότο, να κοιτάξω τους χάρτες… , να δώσω τη θέση μου σε έναν πιλότο αεροσκάφους να με πάει στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, να αφεθώ στο αυθόρμητο, το απρογραμμάτιστο, στην κρεπάλη ξεκούρασης… να αδιαφορώ για όλους και για όλα … απλά να ξεκουράζομαι σε αγκαλιές, να κοιμάμαι στην αγκαλιά του και να τον απολαμβάνω να ρουφά δύναμη, κέφι, αισιοδοξία, αναψυχή….

Ωραία θα είναι , ας είναι καλά το παλιό μου παλτό, ένα παλτό που έχει πάντα τη δύναμη να ξεκολλά από τη μιζέρια… 🙂

Καληνύχτα, φέρνω φωτογραφίες στα γρήγορα, τίτλο, τραγούδι και πατώ δημοσίευση .. δεν έχω χρόνο να το ξαναδιαβάσω…. σε μια ώρα έχω ιδιαίτερο με τη Σέτα μου…

16 σκέψεις σχετικά με το “Συμπυκνωμένη στα FM

  1. Εύχομαι όλα να πάνε καλά με την υγεία του αγαπημένου σου. Η αγάπη των μαθητών, ειδικά αυτών που φεύγουν από κοντά μας αλλά μας δείχνουν την αγάπη τους ακόμα , είναι ανεκτίμητη. Το καλύτερο δώρο για κάποιον που διδάσκει.
    Όσο για τ ταξίδι στην Πατρίδα, εύχομαι να είναι ένα από τα καλύτερα. Καλό καλοκαίρι, Μάνια!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Αυτή την αγάπη των μαθητών έχω αρχίσει να τη βιώνω έντονα. Η διευθύντρια μου και μια ακόμη δασκάλα που διδάσκει 30 χρόνια έχει σημερινούς γονείς που πέρασαν από τα χέρια τους για να τους μάθουν ελληνικά. Βέβαια, εγώ είμαι στο νηπιαγωγείο και η πιθανότητα να με θυμούνται μετά από καμιά 25 χρόνια είναι πολύ μικρή.
      Θέλω να γράψω κάτι για τις διακοπές στην Ελλάδα όσων έχουν μετοικήσει σε άλλες χώρες. Είναι τρομερά δύσκολο να συνδυάσεις διακοπές και επίσκεψη στην πατρίδα.
      Καλό καλοκαίρι Βασίλη μου 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Αγαπημένη ξανθιά θεά με την τεράστια καρδιά και την εξ ίσου απέραντη υπομονή, πόσο χαίρομαι που και τα δυο σας θα πατήσετε πόδι στη πατρίδα! 🙂

    Τελικά όλα ακολουθούν το δρόμο τους, τα σποράκια προχωρούν όπως και όλες οι υποχρεώσεις σου! 🙂
    Δεν θα μπλαμπλαδίσω γιατί η χαρά που πήρα από τα νέα σου (και ας είναι ζορικούλικα!) με κάλυψαν! 🙂
    Τώρα δεν μένει πια να χαρείτε το καθαρό σας σπίτι και ανανεωμένοι να αφήσετε πίσω σας όλα τα ζόρια! 🙂

    Χίλια ΑΦιλάκια αγάπης να συνοδεύουν όλη σας τη ζωή! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. χαχαχαχαχακξδφαλκδφ λατρεύω το «μπλαμπλαδίσω» !!! Θυμήσου να μου την πεις αυτή τη λέξη και από κοντά, με αυτή την απαλή γαλλική προφορά σου 🙂 Λιώνωωωω από τώρα λέμεεεε και μόνο που το σκέφτομαι
      Θα τα αφήσουμε για λίγο τα ζόρια και θα τα ξαναπιάσουμε σε άλλη πίστα.
      Τώρα έχω να φτιάξω βαλίτσες γμτ. Και έχω χάσει το ραβδάκι εδώ και χρόνια 😦
      Μήπως μπορείς να κάνεις κάτι μαγισσούλα μου να μπουν μόνα τους τα ρούχα στις βαλίτσες???
      Ωχ όχι όχι άστο καλύτερα γιατί θα τσακωθούν τα χειμωνιάτικα με τα καλοκαίρινα για το πιο θα πρωτομπεί. Ασε τι να κάνω θα τα επιλέξω ένα ένα μόνη μου.

      Φιλάκια και από έμας. 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ένας ποταμός! Ένας ποταμός ζωής, μάχης, αγώνα, στιγμών, συναισθημάτων, επιδοκιμασιών, επιτυχιών, σχεδίων, ονείρων.
    Μαζί με όμορφες εικόνες, με τραγούδι.
    Τι το καλύτερο αλήθεια!
    Μάνια μου, ζείτε στην ένταση των στιγμών και των δοκιμασιών. Δίνετε μαθήματα σε όλους μας. Ζωής, θετικής σκέψης, χαμόγελου, χιούμορ. Μην τα υποτιμάτε αυτά, πολύ σημαντικά στις μέρες μας.
    Εύχομαι ειλικρινά ο επόμενος κύκλος να πάει καλά, το πιστεύω ακράδαντα γιατί πιστεύω σε σάς. Ένα δίδυμο με τη δική του χημεία και ανθρωπιά.
    Καινούργιο σπιτάκι, άρωμα μπογιάς και καθαριότητας, μ’ αρέσει πολύ! Όμορφα δώρα, επίσης! Μπυρίτσα, κοκτέηλ, γουστάρω. Και βζζζζζζζζν το αεροπλάνο προς Ελλάδα. Τη μάνα γη. Με το καλό να μάς έρθετε και να σάς δούμε από κοντά.
    Στέλνω φιλιά σας.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ασε άσε δύο μήνες γεγονότα και δύο μήνες δεν έχω επισκεφτεί τα μπλογκοσπιτά σας. Να δω τι θα προλάβω να διαβάσω.
      Η μπύρα ήταν την τελευταία μερα στο σχολείο φιξ όχι αστεία !!! Καναμε και άλλες αταξίες άλλα δεν της έφερα εδώ.
      Μια μεγάλη περιπέτεια είναι η ζωή, τουλάχιστον η δική μας μάς προσφέρει πολλές εκπλήξεις και προκλήσεις. Γεια σας, ήρθαμε να σας βάψουμε το σπίτι, όχι σήμερα, αύριο το πρωί και μεθαύριο, σας παρακαλούμε να έχετε μαζέψει τα πράγματα στο κέντρο του σαλανιού και μεθαυριο θα βάψουμε και την κρεββατοκάμαρα. ΣΟΚ

      Ναι νομίζω θα καταφέρουμε να συναντηθούμε Ελλάδα, αν και το παλιό μου παλτό περισσότερο ονειρεύεται να είναι λέει ξαπλα στον ήλιο και οι ανηψίες του να του εκτελούν τις επιθυμίες του χαχαχαχαχαα
      Φιλί
      τα λέμε Γιάννη μου 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Αυτή η φάση με το βάψιμο του σπιτιού, να φανταστώ είναι με χρέωση του ιδιοκτήτη; Πληρώσατε κάτι; Θα μου πεις, χωρίς καμία ειδοποίηση βρε παιδί μου, τι στο καλό.
        Εννοείται, Μάνια μου. Χαλαρώστε. Πάρτε το χρόνο, διαμορφώστε εσείς το πρόγραμμά σας και αν και εφόσον θα συναντηθούμε. Οι διακοπές είναι κατά δικές σας!
        Στέλνω χαιρετίσματα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      2. Ναι, με χρέωση του ιδιοκτήτη γιατί μας έκανε αύξηση με το συμβόλαιο ανανέωσης. Το είχαμε ζητήσει… Εδώ συνήθως μετακομίζουν οι άνθρωποι τέλος Ιουλίου, όποτε και όλες οι ανακαινίσεις γίνονται τον Ιούνιο, κάπου μας το είχαν πει στο περίπου, αλλά το «αύριο ερχόμαστε» ήταν ξαφνικό!!!!!
        Θα συναντηθούμε σιγουράκι !!! χιχιχι
        φιλιάαααα 🙂

        Μου αρέσει!

  4. Όλα καλά θα πάνε….κουράγιο και δύναμη έχετε ειδικά το παλιό παλτό σου! Τα καλύτερα εύχομαι από καρδιάς.
    Ωραίο είναι πάντα το σπίτι μετά από βάψιμο καθώς και η κούραση για το καθάρισμα είναι αξέχαστη.
    Τα σποράκια σίγουρα θα σε θυμούνται και μετά από χρόνια. Η πρώτη δασκάλα δεν ξεχνιέται.
    Με το καλό να έλθετε στην Ελλάδα να ξεκουραστείτε να χαλαρώσετε να δείτε αγαπημένους. Κι εγώ ετοιμάζω βαλίτσες…Καλό καλοκαιρι Μάνια μου

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είναι το άτιμο, άλλη αίσθηση καθαριότητας.
      Ωωωω ναι νομίζω πως είμαι τυχερή που είμαι η πρώτη δασκάλα τους, έχω τις περισσότερες πιθανότητες να με θυμούνται όλα όλα όλα τα παιδάκια μου (είπε η μικρή ξανθιά θεά χαχαχα)
      Με το καλό να πας και να περάσεις πανέμορφα .. και μην ξεχάσεις τα βατραχοπέδιλα μπουκίτσα μου !!!!!
      Σε φιλώ!!!! Καλό καλοκαίρι 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Πλούσιο σε εμπειρίες, ευχάριστες και ζόρικες, αυτό το δίμηνο. Προέχει η καλή εξέλιξη στην υγεία του συντρόφου που την θεωρώ δεδομένη με σένα στο πλευρό του. Με το καλό να χαρείτε το ανανεωμένο σπιτικό σας και τις επερχόμενες διακοπές σας στην πατρίδα. Τα αναμνηστικά δωράκια των μαθητών σου, θα φέρουν τη θετική αύρα που χρειάζεστε. Όλα καλά, Μάνια μου. Καλές ραδιοφωνικές πτήσεις και ο νέος μήνας να σου φέρει χαλάρωση και μπόλικα χαμόγελα ♥

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Έχουμε ήδη αρχίσει να χαλαρώνουμε και να δυναμώνουμε.
      Οι ραδιοφωνικές μου πτήσεις μου έχουν δώσει άλλο αέρα. Σταμάτησα να είμαι τόσο αγρίμι, ζόμπι μπροστά στο πισι.
      Να ετοιμάζεσαι μικρή μου, όπως καταλαβαίνεις έναν καφέ θα τον πιούμε και μάλιστα ίσως είναι και το παλιό μου παλτό αυτή τη φορά. 🙂
      Τα λέμεεεεεε!!!!!!!!! χαχααχαχαχα

      Μου αρέσει!

  6. Δεν υπάρχει καλύτερο φάρμακο από την αγάπη Μάνια μου και αυτήν βλέπω πως την εισπράττεται απλόχερα από ανθρώπους που σας αγαπούν… Γεμίζει την καρδιά αυτή η αγάπη είναι η κινητήριος δύναμη που σου δίνει την ώθηση να κάνεις τα δύσκολα, να ντύνονται με αυτήν και να παίρνουν άλλη διάσταση τα πράγματα με ένα τρόπο μαγικό. Το παλιό σου παλτό σίγουρα το ξέρει αυτό, τύπος αισιόδοξος βλέπει και την καλή πλευρά των πραγμάτων αγάπη μου και αυτήν να κρατήσετε!
    Εύχομαι τα καλύτερα, να απολαύσετε τις διακοπές σας όπως τις ονειρεύεστε και να ρουφήξετε την ζωή μέχρι το μεδούλι της!🤗
    Μια μεγάλη αγκαλιά στέλνω από Κρήτη, να σας χωρέσει και τους δύο!
    Φιλιά πολλά με αγάπη! Καλό μήνα Μάνια μου! 🤗🧡🏊‍♀️

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. αχ αυτή η αγάπη!!!!! Αγνώστου ετύμου λέξη, όπως και ο φίλος και ο έρωτας, δυνάμεις, τουρπίνες αεροσκαφών που απογειώνουν με μαγικό τρόπο κάθε κύτταρο του κορμιού μας.
      Το παλιό παλτό έχει αρχίσει να τιτιβίζει και πάλι.
      Θα τις πιούμε ότι έχει και δεν έχει, θα την ξεζουμίσουμε για να μάθει χαχαχαχαχα
      Πολύ θα ήθελα να μπορούσαμε να έρθουμε Κρήτη για διακοπές και τότε θα σου έλεγα τι θα γίνονταν στο νησί χεχεχεχε Τσικουδίες και καρπούζι όλη μέρα και ψωμί και πιτές διάφορες
      Τόση και άλλη τόση και άλλη τόση αγάπη και από Μοντρεάλ !!!!
      φιλί 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Βάλτε κάποτε στόχο για Κρήτη και που ξέρεις Μάνια μου; Μπορεί το σύμπαν να είναι ανοιχτό και να ακούει επιθυμίες!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤗😍😘

        Μου αρέσει!

  7. Ένα ταξίδι τα αλλάζει όλα. Και μάλιστα σε τούτη τη χώρα που δεν μένει τίποτα στη σκιά το κατακαλόκαιρο. Η θάλασσα και το φως σας περιμένουν με ανοιχτή αγκαλιά για να σας γεμίσουν ακόμα περισσότερη χαρά, αισιοδοξία και τύχη.
    Με το καλό να έρθετε και να περάσετε τέλεια Μανιούσκα μου ()
    Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε