Ελά να Ψυχαγωγηθούμε :)

[embedyt]https://www.youtube.com/watch?v=TlwyKpHe2Jk[/embedyt]

Ο Εμμανουήλ δεν ξέρει πόσο χρονών είναι ακριβώς. Μαζί με τον αδελφό του βρέθηκαν  στο πόλεμο του Ιρακ Βρέφη τραυματισμένα μέσα σε δύο κουτιά παπουτσιών. Κατέληξαν σε ορφανοτροφείο, υιοθετήθηκαν από μια γυναίκα από την Αυστραλία η όποια δούλεψε σκληρά στη ζωή της για να μπορέσει να τους  κάνει κάποιες σοβαρές επεμβάσεις… κάπως.. έτσι…. ο Εμμανουήλ σήμερα παίρνει μέρος σε διαγωνισμό ταλέντων … σε διαγωνισμό ταλέντων … ταλέντων… 

Γλυκιά φωνή γεμάτη συναισθήματα με έκανε να δακρύσω να χαμογελάω…

 ανέβασε την ψυχή μου λίγο πιο ψηλά …

λίγο πριν κλείσω τα ματάκια μου και παραδωθώ στα χέρια του Μορφέα. 

Νυστάζω αλλά δεν μπορούσα να μην το φέρω στην χαρτόκουτα του μυαλού (?) μου 


Καληνύχτα Μορεάλη μου 🙂


14 σκέψεις σχετικά με το “Ελά να Ψυχαγωγηθούμε :)

  1. Πράγματι ρε Ελένη τα υιοθέτησε και τα δύο αδέλφια για να μην τα
    χωρίσει, γνωρίζοντας τους αγώνες που έπρεπε να δώσει για αυτά τα
    παιδιά !!!!
    Τι να κάνω λεει??? να σε υιοθετήσω??? κανένα πρόβλημα θα…
    καλοπεράσεις μαζί μου … γνωρίζεις γνωρίζεις ε? αουτσ… τι
    τσιμπας καλέ …καλέ αυτό τσιμπάει !!!

    Να σαι καλά Ελένη μας 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Aυτές τις μέρες έχω γίνει λιώμα συναισθηματικά (καλά δε θέλω και
    πολύ) με αποτέλειωσες!! Σε τούτο τον κόσμο όλο μικραίνω μικραίνω
    μικραίνω….

    Φιλιά Καλημέρα 🙂 και ()

    Μου αρέσει!

  3. Θα τα καταφέρεις .. κάποια μέρα θα γίνεις τόσα δα μικρούλα !!!!

    Καλώς την Μοναδική μου

    Καλό Σαββατοκύριακο και φυσικά σφιχτή ()

    αργώ ακόμη να ξανάρθω αλλά μπορεί και να έρθω σύντομα χαχαχα φιλι
    🙂

    Μου αρέσει!

  4. Ευχαριστώ για Θέμη.

    Πολύ σημαντική η υπόκλιση σε μια ζωή που έχει τόση δυναμη και
    θάρρος !

    Απάντηση της ζωής σε όσους επιλέγουν να μιλήσουν με την αυτοχειρία,
    με τον πόλεμο, με τον εκφοβισμό, με την βία, σε μένα τον ξερόλα …

    Να σαι καλά 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Παντα πιστευα -και πιστεύω- πως μανουλα δεν είναι αυτή που
    γεννά, αλλα αυτή που ανασταίνει. Τρία ζήτω λοιπόν στη μανουλα, κι
    αλλα τρία ζήτω στα αδερφάκια που στάθηκαν τυχερά για να τη βρούν.
    Και τρία ζήτω στην τρυφερή Μανιούσκα, που σίγουρα δε θα αφηνε μια
    τέτοια είδηση να περάσει απαρατήρητη.

    ζουμερίτσα. τρυφερή.

    Μου αρέσει!

  6. Μου την έδειξε το παλιό Παλτό μου, κάποιος την είχε φέρει στο
    φατσοβιβλίο… πόσο όμορφη μητέρα… τι μοσχοναθρέμενα με χαμόγελα
    παιδιά !!!

    πολύ πολύ χαρούμενη για αυτή την είδηση Βιβή μου 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Λοιπόν….. οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι πολλές φορές μέσα από
    τέτοιες εκπομπές ξεπηδάνε μικρά αριστουργήματα με μεγάλες
    προεκτάσεις και συμβολισμούς.

    Είδες τι κάνει το …βράδυ λίγο πριν ο Μορφέας επιδράμει ;;;

    Φιλιάαααααααα

    Μου αρέσει!

  8. Καλησπέρα – καλημέρα Μάνια. Το έχω δει το βίντεο. Μόνο μπράβο
    και περηφάνεια μπορεί να νοιώσει κανείς και για το παιδί και για
    όσους το έχουν στηρίξει…:-)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε