Έτσι και έτσι Και. Έτσι και έτσι :)

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα κοριτσάκι που ήθελε πολύ πολύ να ψηλώσει. 

Είχε τα ποδαράκια της στη γή. Ήρθαν τα σύννεφα και την έκαναν έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι. Και μετά ήρθε η βροχή και την έκανε έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι. Και μετά ήρθαν οι αστραπές και την έκαναν έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι. Και μέτα ήρθαν και πάλι τα σύννεφα πολλά πολλά και την έκαναν έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι. Και μετά ήρθε το χιόνι και την έκανε, έτσι και έτσι, και έτσι και ετσι. Και μετά ήρθε η παγωνία και την έκανε έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι. Και μετά πάλι η βροχή και την έκανε έτσι και έτσι, και έτσι και έτσι και έτσι…

Το κατάλαβα, ήρθαν όλα τα καιρικά φαινόμενα και την έκαναν έτσι και έτσι.

Και μετά ήρθε και ο ήλιος και την έκανε εεετσι και εεεετσι και έεετσι και εεετσι και έτσι…. ψήλωσε και έφτασε μέχρι το σύμπαν,  με τα ποδαράκια της πάντα να πατούν στη Γη. Και μετά ήρθε ένα αγόρι -που δεν θες να σου πω το όνομα του ακόμη- και την ρώτησε «πως σε λένε» Και εκείνη είπε αγάπη… 


Με ρώτησες λοιπόν πόσο σε αγαπώ. Τοοοσο ψηλά σε αγαπώ!!!!!

Πάμε για τα επόμενα 36 χρόνια !!! έτσι και έτσι …και έτσι και έτσι 🙂




22 σκέψεις σχετικά με το “Έτσι και έτσι Και. Έτσι και έτσι :)

  1. 36 χρόνια πέρασαν; Σαν χθες μου φαίνεται.

    Έτσι κι έτσι, ας κάνουμε μια βουτιά, να φτάσουμε τα επόμενα 36 και
    μετά άλλη βουτιά για άλλα 36 και άλλα 36 και άλλα 36. Την υγεία και
    την αγάπη μας να έχουμε και θα φτάσουμε μέχρι το σύμπαν.
    La vie est belle avec toi. Belle et exceptionnelle!!! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ
    ΤΟΥΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΟΛΟΤΑΧΏΣ ΓΙΑ ΤΑ 136 ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ!!!!!!!!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  3. και μένα … νομίζω δεν θα μεγαλώσω ποτέ! Ευτυχώς με προσέχεις
    γιατί έτσι και έτσι και ετσι και έτσι τρεις απλωτές και φτάσαμε !!!
    Υγεία και αγάπη… ε καλά το συμπαν στο λακάκι του λαιμού το έχουμε
    🙂
    Lemi mpoukalion osi tout le simpan 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Κάτι θα κάνουμε και για τούρτα …ίσως περισσέψει ένα κομματάκι
    γιατί ξέρεις είναι που και η τούρτα έχει πολλές χρίσεις
    Χλκαξ΄δλφξα΄λσδξφξ
    Να σαι καλά Ελένη σε ευχαριστούμε πολύ 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Μάνια ; τι έχουμε παιδιά μου ; Επέτειο ; γιορτή ; τι ομορφιά
    είναι τούτη ;

    Κάτι τέτοιο ψυχανεμίζομαι ή κάνω λάθος. Εμ παιδί μου γίνε και εσύ
    σαφής, τώρα, είμαστε και κάποιας ηλικίας, δεν στροφάρει το ρημάδι
    εύκολα ντεεε.
    Να ευχηθώ τότε παιδιά μου ολόψυχα αυτό το όμορφο και δημιουργικό
    ταξίδι να συνεχιστεί εξ ίσου αρμονικά, εξ ίσου ανθρώπινα, γεμάτο
    όνειρα, μικρές και μεγάλες στιγμές.

    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου.

    Καλή βδομάδα

    Μου αρέσει!

  6. ωωωω ναι επέτειος… τώρα τι επέτειος, ούτε και θυμόμαστε πως
    ήμασταν πριν την άλωση χαχάλκξδ΄φλκαξ΄δσλκξφ

    ναι ναι χαχακξαλσκξ το παλεύω και εγώ αυτό με την ηλικία και το
    μυαλό αν και δεν νομίζω να μπορώ να καταφέρω και πολλά πράγματα
    γιατί είναι και το ξανθό μου χοχοχοχο

    Να σαι καλά Γιάννη μου σε ευχαριστώ 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Εχουμε ειδική κατηγορία αγαπησιάρικων στιγμών, ονομάζονται «τα
    αγαπήδια» χιχιχιχι Σε ευχαριστώ Τοξοτίνα μου (αχμμμ λες να κάνω
    λάθως και να είσαι αλλο ζώδιο χοχοχο)

    Φιλί Άννα μου 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Είναι πολύ ευκόλο το έτσι και έτσι και έτσι και έτσι, όπως κάνει
    η καιρός, σιγουράκι τα ίδια έτσι και έτσι θα κάνουμε τσ τσ τσ
    έχουμε την συνταγή 🙂
    Του έδωσα κανονικό σουτ του απόπάνω σχολιαστή Τόσο μακρια πήγε
    που τώρα δεν υπάρχει. Πριν από κανα τετράμηνο είχα γεμίσει… όχι
    μεταφρασμένα όμως. Με είχε τσιμπήσει ένα μηχάνημα και με είχε
    τσακίσει, μέχρι που βρήκα το πρώτο του σχόλιο σε μια εγραφή πριν
    από δύο χρόνια. Από τότε που το έσβησα εκείνο σταμάτησαν και τα
    σχόλια. χαχαχα πεθανα στα γέλια με την μετάφραση Σταράτη μου
    χαχκαχξα΄λκξφ΄λακξδφ
    Ζουμερίτσα 🙂

    Μου αρέσει!

  9. Καλησπέρα Μάνια. Λοιπόν, επειδή σίγουρα θα κεράσετε (χρόνια
    πολλά και να χιλιάσετε τη σχέση σας παλτό και παλτού :-)) θέλω να
    φτιάξετε και να δοκιμάσω μια τούρτα η οποία να αποτελείται από
    υλικά έτσι κι έτσι και έτσι κι έτσι, να έχει σχήμα έτσι κι έτσι
    αλλά και έτσι κι έτσι και φυσικά γεύση έτσι κι έτσι και έτσι κι
    έτσι. Και το πιατάκι που θα με σερβίρετε να είναι έτσι κι έτσι αλλά
    και έτσι κι έτσι. Όσο για το κουταλάκι, υπάρχουν κάποια ειδικά που
    είμαι βέβαιος ότι θα έχετε που είναι έτσι κι έτσι αλλά και έτσι κι
    έτσι. Εννοείται ότι πρώτα θα σβήσετε τα κεράκια της τούρτας που θα
    είναι έτσι κι έτσι αλλά και έτσι κι έτσι και φυσικά θα φιληθείτε
    μετά, με ένα φιλί έτσι κι έτσι αλλά και έτσι κι έτσι. Για να
    είμαστε σαφείς. Κομπρέντο? :P:P:P

    Μου αρέσει!

  10. χαχαχκαξφ΄λασδξκφάλσδκξφοιεξρφα΄λδκξφαόιε Καλέ μου Νίκο πόσα
    χρόνια σε κερνάμε εδώ στο εξοχικό Να σαι καλά 🙂
    Παραμύθι πριν κοιμηθούμε, όταν με ρώτησε πόσο τον αγαπώ !!!!

    χαλδξκάλσδκξφάειξφλκσδξφασκδφ να κάνουμε μερικές πρόβες Νικό μου
    πρώτα στο φιλί, πριν σε κεράσουμε γιατί θέλω να το έχουμε καταλάβει
    πλήρως και όχι μόνο έτσι και έτσι αλλά έτσι και έτσι και έτσι και
    έτσι 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε