Στο πιλοτήριο του λίγο πριν λίγο μετά :)

Πιλοτήριο 14 Δεκεμβρίου 2018

ωωωω ναι!!! Έφτασε η στιγμή όλα τα ΣΠΟΡΑΚΙΑ να «καταπλήξουν τα πλήθη» «Η έντονη παρουσία των μαθητών των σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Μείζονος Μοντρεάλ θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του 3ου ΤηλεΜαραθωνίου της Επιτροπής Εράνου.

Πιλοτήριο 17 Δεκεμβρίου 

​Όλοι έχουμε τουλάχιστον ένα στολίδι επάνω μας. Ένα τουλάχιστον χαρακτηριστικό που τραβά σαν μαγνήτης τις αισθήσεις των ανθρώπων. Το χαρακτηριστικό του στολιδιού αυτού, είναι πως είναι αυθεντικό δώρο κάτι σαν κληρονομιά και είναι ανάγκη να το φροντίζουμε, να το γυαλίζουμε, να του συμπεριφερόμαστε ταπεινά ως κρυφή μας χάρη, αλλά και να του αναγνωρίζουμε την αξία και την ομορφιά του. Η φωνή μας είναι πάντα ένα στολίδι

Πιλοτήριο 19 Δεκεμβρίου

Σήμερα ένας τύπος ντροπαλός πήγε και κρύφτηκε σε δώρα υπαλλήλων. Τον ανακάλυψα μαζί με ένα ημερολόγιο σε ένα πάρα πολύ όμορφο γεύμα γεμάτο χριστουγεννιάτικη θαλπωρή! Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους της ΕΚΜΜ

Πιλοτήριο 20 Δεκεμβρίου

Με έχει λιώσει στις δουλειές!!! Όλο ξεκινά και ξεκινά και όλα και κάτι θυμάται. Αυτές τις μέρες με έχει βάλει να φτιάξω 15 δωράκια για τα σποράκια μου!!! Εθελοντική εργασία δεν λέω … και μου αρέσει και αυτό δεν το λέω, γιατί μου φαίνεται πως το έχει καταλάβει και το διασκεδάζει!!! Να τώρα πάλι με φωνάζει. Ξεκινάει λέει το ταξίδι του και πρέπει να του φορτώσω τραγούδια … ααα ναι και ένα δωράκι που μου ήρθε από το άλλο εργαστήριο «Μια στιγμή για πάντα» Ευχαριστώ γλυκό μου ξωτικό 

Πιλοτήριο 21 Δεκεμβρίου

τέτοια κάνει συνέχεια αυτές τις μέρες! Βγάζει φωτογραφίες (σελφι) και με βάζει να πακετάρω δώρα τραγούδια !!!! Μαύρη ζωή ζούμε εμείς τα ξωτικά !!! Τι να πω …φύγαμε !!

Πιλοτήριο 27 Δεκεμβρίου

Χώνομαι στις στιγμές που μας χωρίζουν μέχρι να.. Να προλάβω να φτιάξω στιγμές που θα … Θα διαλέξω μερικά από τα τραγούδια για να… Για να ενώσω στιγμές στο μαζί  Κάνω έλεγχο στις οπτικές ίνες, φοράω ακουστικά και πάμε για δυο ώρες Μαζί !!!! 

Πιλοτήριο 28 Δεκεμβρίου

Όπως ένα μήλο έτσι και μια ευχή κάθε γιατρό τον κάνει πέρα! Προετοιμάζομαι για την τελευταία πτήση του 2018. Τα τραγούδια μικρές ή μεγάλες αφορμές για να ακουστούν οι επιθυμίες της καρδιάς. Σας ευχαριστώ όλους όσους συνταξιδεύουν μαζί μου. Θα είμαι μαζί σας ακροατής και πιλότος και την νέα χρονιά και αυτό είναι υπόσχεση και ευχή Καλό ταξίδι 

Πιλοτήριο 3 Ιανουαρίου 2019

Οι γραπτές Ευχές μοιάζουν σαν να μην είναι ποτέ αρκετές! Μια συνεχής κατάσταση του τύπου «φιλιούνται αγκαλιάζονται» που φαίνεται πως δεν γεμίζει την ανάγκη της ζωντανής αγκαλιάς και της ένωσης σάρκας με σάρκα.Ο Ιανουάριος θα μπορούσε να ανακηρυχτεί ως ο νεογέννητος μήνας που δεν χορταίνεις να τον αγκαλιάζεις και να του κάνεις τις λεγόμενες και ως «τσουμπούρλες» έτσι και αλλιώς το μόνο που ζητά είναι «στοργή και προδέρμ» Καλομαθημένος μήνας, κουβαλά όλες τις ελπίδες του χρόνου όπως ένα νεογέννητο ! Πρώτη εκπομπή του χρόνου, του μήνα και της εβδομάδας που φέτος είναι μια σταλιά (δύο μόλις ημερών ) Αγκαλιάζω στην τύχη τραγούδια και φύγαμε 

Πιλοτήριο 4 Ιανουαρίου 

Είμαι ένα από τα αγαπημένα σου αντικείμενα. Με έχεις διακοσμήσει σε μια από τις πιο φωτεινές γωνίες. Που και που έρχεσαι και με ξεσκονίζεις. Πολλοί πιστεύουν πως αυτό είναι ευτυχία. Ίσως και να είναι… είναι όμως ζωή; Θέλω οι άνθρωποι να με χρησιμοποιούν, να είμαι ένα από τα χρηστικά τους αντικείμενα, συντροφιά σε ό,τι και αν κάνουν, όπου και αν βρίσκονται… άνοιξέ με σε περιμένω!!! Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε 🙂

ραβασάκι άσχετο προς Κύριο Λι :) Κύριε Λι δηλώνω πως η ξανθιά θεά είναι ερωτευμένη μαζί σας (θα της δώσω ένα αναλγητικό να της περάσει) , εξάλλου ο έρωτας δεν είναι τίποτε άλλο από μια τρομερά ελκτική δύναμη ζωής που μας ωθεί διαρκώς να …

21 σκέψεις σχετικά με το “Στο πιλοτήριο του λίγο πριν λίγο μετά :)

  1. Κι εκεί που γοητευμένος ο κύριος Λι, με ένα χαμόγελο βαθιάς ικανοποίησης διάβαζε το ημερολόγιο της ξανθιάς – και όχι μόνο – θεάς, για τις οπτικές της ίνες, τα Μαζί της, τις τσουμπούρλες της και όλα αυτά που συνιστούν μια θελκτική δύναμη ζωής,
    παρ’ τον κάτω τ’ ανάσκελα από ένα ραβασάκι στο τέλος!

    Τώρα; Πώς θα γλιτώσουμε από δαύτον; Τι θα τον βάλουμε να κάνει;
    Μάλλον θα τον αναλάβει ο Ιανουάριος για κάποια ιδιαίτερα μαθηματάκια ζωής. Που, όσο βρέφος και να ‘ναι ο μήνας, φαίνεται πως κάτι ξέρει από διδασκαλίες..

    Για την ώρα, και μέχρι το επόμενο ξεσκόνισμα, θα τον αφήσουμε να περιμένει, θα του χαρίσουμε αυτή τη γλυκιά αναμονή που σε φέρνει κοντά στα συναισθηματά σου, στην αίσθηση της ζωής, θα του βάλουμε να ακούει και ωραία τραγουδάκια απ’ το διαδικτυακό ραδιόφωνο και βλέπουμε. Πού θα πάει; Δε θα γίνει άνθρωπος κι αυτός;

    Καλή χρονιά είπαμε; Φτάνει που την εννοήσαμε; Να την πούμε, να την πούμε!Τη λέμε!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    1. χαχαχαχα Με τον Κύριο Λι είμαι ερωτευμένη Διονύση, ούτε καν με τον εξυπνάκια τον Δίδυμο χαχαχαχαχα όχι τίποτε άλλο μην γίνω και μήλον της έριδος χαχαχαχαα Αν και είμαι τόσο εύκολη στον έρωτα που με λίγη τόσα δα προσπάθεια οοοολους μπορώ να τους ερωτευθώ αρκεί να έχουν κάτι να μου πουν!!!
      Κύριε Λι ουφ… το εξομολογήθηκα και αμαρτία πια δεν έχω 🙂 Λιώνω σε κάθε σας λέξη, τα λόγια σας με ξελογιάζουν, με κάνουν να νιώθω μοναδική στην ανάγνωση, στην κατανόηση…. να ας πούμε «Θελκτική» και όχι «ελκτική», η δύναμη του έρωτα είναι είναι … ουφ τώρα πρέπει πάλι να τρέξω να διαβάσω χαχαχαχα … να με έλκει και να το θέλω? ή να έλκει τα Θέλω μου??? ….βοήθεια κύριε Λι χάθηκα από το έλκω στο θέλγω στα θέλγητρα …ωχ να και η μαγεία-γοητεία … πωπω χαμός !!!

      (γμτ αυτό να με διορθώνουν οι δάσκαλοι τόσο ευγενικά, δηλαδή να μου δείχνουν το σωστό χωρίς να υπογραμμίζουν το λάθος μου… με σκοτώνει όπως το κατατάσω … με δυο σσ το έγραψε ο δάσκαλος δεν βλέπεις? α το είδες ..ωραία συγκεντρώσου την επόμενη φορά … )

      Όμως , να ξέρετε είμαι ερωτευμένη με πολλούς μάγους ένας από αυτούς π.χ. είναι ο Γιάννης, α και ο Βασίλης, ε ναι έχω και άλλους α ναι και τον Γιώργο και άλλοις πολλούς που δεν έρχονται πια εδώ … ωωω ναι είστε και εσείς Μάγος. Χάρτινος μεν αλλά γοητευτικά μοναδικός και νομίζω πως όλες στην γειτονιά συμφωνούν Κύριε Λι κοιτάξτε κοιτάξτε πέρα από μένα υπάρχουν πολλές που είναι ερωτευμένες μαζί σας χιχιχιχιχι
      Περιμένω 🙂
      Το είπαμε!!! εγώ το έχω υπογραμμίσει πως το φοβάμαι το 2019 ; Το έχω υπογραμμίσει οκ
      Σε φιλώ Λι μου (Ωπα πάει το «κύριε» χαχαχαχα 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Με ένα χαμόγελο με άφησαν τα πιλοτήρια σου, Μάνια μου κι εύχομαι όλα σου τα πιλοτήρια το ’19 να ‘ναι εμπνευσμένα από τις πιο όμορφες και χαρούμενες στιγμές που μπορεί να σου χαρίσει η ζωή 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Το καλό πράγμα απ’ την αρχή φαίνεται λένε. Κι εσύ ξεκινάς τον καινούργιο χρόνο με ερωτική εξομολόγηση!!!
    Το 2019 θα πάει πρίμα, το βλέπω το πράγμα ασχέτως αν ενδώσει ή δεν ενδώσει ο κ. Λι. Το έχεις ήδη στήσει το έργο από μόνη σου, το έχεις ήδη απολαύσει και εμάς απλά χαρίζεις την επίγευση.
    Καλή Χρονιά με ακόμα περισσότερες, γλυκύτερες, επιτυχίες, αγάπες, φιλίες και ό,τι άλλο εσύ στοχάζεσαι και επιθυμείς!
    Φιλί και ματάκι 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. χααχαχαχαχα είναι ευκολάκι ο κύριος Λι δεν έχει αντιστάσεις, και αν έχει θα βάλω τα μεγάλα μέσα, τα οποία ακόμη δεν ξέρω πια είναι αλλά κάτι θα σκεφτώ η ξανθιά χαχαχαχαα
      Τόλμησα να εξομολογηθώ για να μην έχω αμαρτία, γιατί εδώ που τα λέμε κάτι με περιτριγυρίζει, βέβαια έχω όλη την δύναμη, άρα ότι είναι καλώς να ορίσει και βλέπουμε από το χειροκρότημα
      Σε ευχαριστώ που είσαι μαζί μου ΜαΓία όποτε θέλεις … ξέρεις και θα σου κάνω όοοολα τα χατίρια !!! χιχιχι
      Σε φιλώ 🙂

      Μου αρέσει!

  4. Και ξέρεις κάτι Μάνια μου που δίνει χαρά είναι να «ορά» κανείς τα περασμένα, να τους δίνει νόημα χωρίς να τα κρίνει, μια και ότι κάναμε, μάναμε , ότι είπαμε, είπαμε, ότι μάθαμε, αν μάθαμε, μάθαμε!!! 😛
    Όλα πήγαν καλά και χαίρομαι γι αυτό, εξ άλλου, η επιλογή του τραγουδιού το επιβεβαιώνει! 😀

    ΑΑΑ τα Φιλάκια και οι αγκαλιές μια και πολλά είναι στο χέρι μας, τώρα! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. …είναι δύσκολο για μένα να κυττώ χωρίς να κρίνω ευτυχώς έχω οράματα!! Ναι νιώθω πως ότι έμαθα έμαθα …γεμάτη η παλάμη μου… και όπως πάει καλώς να ορίσει, όχι τόσο για μένα αλλά γι αυτό που κρατά η παλάμη μου …
      Θα δούμε ….
      Σε φιλώ Μοναδική μου Μαγισσούλα!!!!

      Μου αρέσει!

  5. Χμμμμ πολύ ενδιαφέρον Πιλοτήριο. Κάνει τομή σε δύο χρόνους. Σε μια έντονα φορτισμένη χρονική στιγμή. Ένας χρόνος φεύγει, ένας καινούργιος έρχεται στη θέση του. Και στο μεταίχμιο εμείς όλοι και εσύ φυσικά καλή μας νεράιδα.
    Ένας τηλεμαραθώνιος που είναι να στηθεί, η γιορτή να ετοιμαστεί, τα τραγούδια στο ραδιόφωνο. Τα σπουργίτια στο κέντρο όλων αυτών, καταλύτες με την παρουσία τους.
    Και ο νέος χρόνος να έρχεται να πιάσει απ το χέρι όλο αυτό το νέο Πιλοτήριο με τις μουσικές του.
    Καλή χρονιά Μάνια μου με όλες μου τις ευχές.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Εσύ να ετοιμάζεσαι για του Αι Γιαννιού Να μας βοηθήσεις να διώξουμε όλους του καλικατζάρους δυνατέ Μάγε 🙂 🙂 🙂 Μικρή θυμάμαι στην Κοζάνη πηδούσα φωτιές του Αι Γιαννιού, τώρα μου μεγάλωσα βάζω φωτιές χαχαχαχα τι λέω ?
      Οταν ξεκίνησα να φέρνω εδώ τα πιλοτήρια τα είχα ως κάτι ξεχωριστό από τα όσα έγραφα στην χαρτόκουτα, με τον καιρό άρχισαν να γουργουρίζουν βρίσκοντας τον λόγο υπαρξής τους στην καληνύχτα μου 🙂
      Άντε πάμε ν ανακαλύψουμε τις περιπέτειες του 19
      Σε φιλώ 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Μια χαρά πήγε το πριν και το μετά έτσι καλύτερα θα πάει.
    Και δε λέμε βρε θεά μου ότι ερωτευόμαστε εύκολα…τι θα πει ο κ Λι τώρα; Ότι εμπνέει εύκολους έρωτες;;;;;;;;;Βάλε τη μικρή θεά να τα βγάλει πέρα…
    Εύχομαι καλή και ΄χαρούμενη νέα χρονιά. Ας σου φέρει το 2019 υπέροχα ανέλπιστα δώρα. Κάθε μέρα του χρόνου να είναι ανάσα ζωής
    Φιλιά πολλά

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Το μετά το μετά το μετά… έρχεται σιγά σιγά! Αναλόγως θα διαλέγουμε και διαδρομές. ουφ…
      αααα εγώ είμαι εύκολη, δηλαδή δεν το εξετάζω άμα μου έρθει του κάθομαι του έρωτα, τι φταίω εγώ, αφού ο κύριος Λι είναι γοητευτικότατος !!! Τι δεν είναι ?
      Η μικρή ξανθιά από μικρή σε κάθε τάξη ερωτεύονταν δύο τρεις πάντα χαχαχαχα
      Οταν το εύκολο κάνει παρέα με την ουσία του απλού τότε κάθε άλλο παρά εφήμερος είναι 🙂
      Ανάσα ζωής 🙂
      Σε φιλώ Μπουκίτσα μου 🙂

      Μου αρέσει!

    1. χαχαχα Τα φιλάκια νομίζω βρήκαν την σωστή καληνύχτα να χωθούν κάτω από το μαξιλάρι 🙂
      Ναι η Λεξότυπη είναι διαφορετική γειτονιά από την δική σου, αλλά μου επέτρεψε να κουβαλήσω όλη την καληνύχτα μου από το κύριο παθ.
      Θα κοιτάξω τους περιορισμούς στα σχόλια, αν και τα έχω χωρίς περιορισμούς, ίσως καταφέρω να βγάλω την ηλεκτρονική διεύθυνση για να σου είναι πιο εύκολο, να γράφεις μόνο το όνομα.
      Κοίτα, δεν είναι απαραίτητο να σχολιάζεις. Κάθε βράδυ νιώθω πως αφήνεις φιλάκια στο μαξιλάρι μου από κάτω έτσι και αλλιώς
      Σε φιλώ καλή εβδομάδα Ελένη μας 🙂

      Μου αρέσει!

  7. Λίγο πριν φύγω για την δουλειά, πέρασα να πω μια Καλημέρα.
    Και τελικά, αφήνω κι ένα μικρό ‘ευχαριστώ’ για την οπτική…
    Γιατί (τουλάχιστον για φέτος), είχα την εντύπωση ότι ο καινούριος μήνας κουβαλά όλη την ευθύνη για τα μελλούμενα του χρόνου όλου.. άρα και το βάρος και το άγχος του.. Νέο ξεκίνημα = νέες θέσεις μάχης φτου-κι-απ-την-αρχή…

    Τι όμορφο, που μου θύμισες πως δεν είναι έτσι ακριβώς..
    Με νεοθώρητες αγκαλιές λοιπόν, σου στέλνω φιλούδια κι ευχές πολλές για το νέο χρόνο!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. νομίζω πως ότι ευθύνες κουβαλά είναι γονιδιακές, κληρονομιά από τον-τα προηγούμενα χρόνια. Τι να ξέρει ο καημένος, χάδια και τσουμπούρλες θέλει … αντε και κανα …βυζί χαχαλκδξφάλκσδξφ
      Φέρε φέρε αγκαλιες και φιλούδια και κάτσε μισό .. μην φύγεις … να πάρε και από μένα μερικές για το δρόμο αγκαλιές και και και
      φιλιιιι χαχαχαχα

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε