Εγώ προσωπικά ως Μάνια …

Το να έχεις να γράψεις από τον Σεπτέμβριο στο ημερολόγιο σου είναι και σημάδι πως στα αλήθεια τα γεγονότα έτρεχαν τόσο γρήγορα που εσύ μικρή ξανθιά θεά είχες χωθεί στην πιο σκοτεινή γωνία του υπογείου στο μυαλό (?) μου.

Δεν μπορώ να πω ακόμα πως έχουμε βγει από το δάσος. Αυτό που θυμάμαι είναι πως ναι μεν επιστρέψαμε σπίτι αλλά ξαναγυρίσαμε… Αυτό που θυμάμαι είναι λέξεις όπως αναιμία, κρεατινίνη, νεφρός… Νεφρός, αυτό είναι το νέο μας μονοπάτι και φαίνεται μέχρι στιγμής ήρεμο μονοπάτι.

Το παλιο παλτό γνωστό για τις τσέπες με τα αποθέματα δύναμης που κρύβουν, είναι άκρως γοητευτικός με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Μέσα από το παλτό έχει αόρατα κουτάκια όπου τοποθετεί όλα τα ζητήματα ώστε να μπορεί να τα διαχειρίζεται ένα προς ένα. Λίγες οι φορές που του ξεφεύγουν και ανοίγουν απότομα όλα μαζί , και άντε να τα κλείσει … Με βοηθά όσο δεν μπορεί κανένας να φανταστεί. Γνωρίζει βλέπεις πόσο μικρή ξανθιά είναι η πραγματική μου φύση.

Στο σχολείο με τα σποράκια μου, τα πράγματα έχουν γίνει πολύ σκληρά με τον Πάνο, όμως δεν θα σου γράψω. Η φετινή χρονιά με βρήκε με 15 σποράκια, προνήπιο: Ο Πάνος, ο Ματθαίος, ο Ιάσονας, η Εύα, η Ολυμπία, ο Γιάννης και νηπιαγωγείο Η Χρυσούλα, ο Χρήστος, ο Αντώνης, ο Αλέξανδρος, ο Πάνος, η Μαρία Εύα, ο Γιάννης, η Γεωργία, ο Λουκάς. Είναι η δεύτερη χρονιά που έχω τον Πάνο και τα πράγματα έγιναν πιο σκληρά. Απρίλιος πια σε λίγο θα τα παντρέψω… Μπορώ να πω πως η Κωνστατντίνα η βοηθός μου είναι ο φύλακας αγγελός μου… θέλω να γράψω κάτι μόνο για εκείνη καποια στιγμή.

Δεν θυμάμαι να σου γράψω για το πως φτάσαμε στα Χριστούγεννα. Βρεθήκαμε όμως με ένα νέο μέλος της οικογένειας, το Ντορόν μας η ανηψιά μας, μάς έκανε ένα λυκάκι και έτσι έγινα γιαγιά. Είναι σκέτη μαγεία αυτό το μωράκι, η θετική ενέργεια και δύναμη που σκορπά είναι άπειρη. Αθώο καθαρόαιμο συν.

Στο γραφείο θα μπορούσα να πω πως όλα κυλούσαν σχετικά ομαλά, η βοήθεια από το παλιό μου παλτό ήταν στο 70%, αφήνοντας μου ένα μικρό κομμάτι εργασίας και αρκετό χώρο για να μάθω…. όσπου ξεκίνησαν οι συναντήσεις για τους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου!!! Δύο Πρωθυπουργοί ??? πλάκα μου κάνετε ? !!!! Βέβαια το τμήμα μας τα κατάφερε. Κάτι έγω κάτι το Ελαφάκι μας κάτι το παλιό παλτό, κάτι που τα άλλα τμήματα δεν ήξεραν πραγματικά που πατούσαν και που βρισκόντουσαν με τα διάφορα αιτήματα πρωτοκόλλων και ασφαλείας… μια χαρά τα πήγαμε….δοξαστήκαμε ως κοινότητα με πρώτο θέμα στις ειδήσεις στον Καναδά και στην Ελλάδα και ένα σωρό δημοσιεύματα …

Από την άλλη, τώρα που το θυμήθηκα η μεγαλύτερη ξεφτίλα είναι οι σέλφι … ο κόσμος με τις σέλφι έχει περάσει στη σχιζοφρένεια… Αυτό λοιπόν θα ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα αν δεν υπήρχαν οι λογικοί που εκμεταλλεύονται ξεδιάντροπα τη σχιζοφρένεια αυτή, και βέβαια αυτό όντως θα ήταν ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα αν δεν υπήρχε το γεγονός πως χάνουμε δευτερόλεπτο με δευτερόλεπτο την ικανότητα μας να βλέπουμε όχι τη βλέπουμε εμείς αλλά τι βλέπουν τα παιδιά μας. Νομίζουμε πως τα παιδιά μας θα είναι υπερήφανα που βγάλαμε μια φωτογραφία με τον Ρουβά ! Δεν νομίζω να μπορέσει να με καταλάβει κάποιος σε αυτό το συλλογισμό μου … καλό σημάδι αυτό, σημαίνει πως δεν έχω χάσει τη μανιουλίστικη γλώσσα…..

και τώρα πάω να αγγίξω τη μικρή ξανθιά θεά… γιατί ενώ ήταν σίγουρη πως ήταν πολύ καλά κρυμμένη και πως τίποτε δεν θα την έβρισκε να την αρπάξει ούτε καν τα δοντάκια της … πέθανε ο αδελφός του … αυτός που ήξερα όσα χρόνια ξέρω και το παλιό μου παλτό, αυτός με τον οποίο γελούσαμε λέγοντας … ρε παιδιά αυτή είχε ένα μαλλί … ισα με εδώ… ή ο ταρατσόβιος τε σε ρα … τε…… σε …. ρα… καιοκτώ… ή εμμετόνια, ή παιζαμε ξερή, που εγώ προσωπικά ως Δημήτρης, ή ή ή… και μας έμεινε αυτό που μας έκανε να γελάμε μετά από κάθε γκάφα του που μας περιέγραφε… έτσι έγινε ρε παιδια… δεν έφταιγα εγώ … δεν φταίω εγώ …

Την άρπαξε τη μικρή, τη βρήκε και την κάθισε στο σκαμνί να βλέπει τα αδέλφια της να περιγράφουν ξαφνικές εικόνες τρόμου που έμοιαζαν με τελείως ψεύτικους…. κανείς ποτέ δεν μπορούσε να φανταστεί πως απ όλους στην οικογένεια θα ήταν ο Δημητρης που θα εφευγε….

Απρίλιος, δύο μέρες πριν την ολική έκλειψη του ήλιου που θα είναι ορατή στη Μορεάλη μου, λίγες ώρα πριν το ραντεβού μου με την Τζούλη δρακουκατι, περιμέντονας το παλίο μου παλτό να έρθει όπως πάντα να με πάρει … είπα να γράψω πως αν καταφέρουμε να φύγουμε από τη λίστα αναμονής, αν καταφέρουμε να βγούμε από το πυκνό δάσος στους χρόνους που θέλουμε, … θα πολεμήσουμε και φέτος να ξεφύγουμε να ταξιδέψουμε και να κρυφτούμε για λίγες Εβδομάδες στην Ελλάδα…

12 σκέψεις σχετικά με το “Εγώ προσωπικά ως Μάνια …

  1. Πω…πω.. χείμαρρος η ανάρτηση σου Μάνια μου μου…Πόση δύναμη, πόση υπομονή (Αυτή κι αν έχεις και πολύ καλά κάνεις, ) χρειάζεται για να στηρίζεις και να σε στηρίζει το παλιοπαλτό σου που τα καταφέρνει να είναι εκεί που τον χρειάζεσαι καλή μου! Μεγάλη υπόθεση αυτό!

    Τα μεγαλεία με τις παρελάσεις τα καμαρώσαμε και εμείς εδώ στην Ελλάδα καμαρώσαμε τα νιάτα και τις καινούργιες γενιές που θα κρατήσουν εκείνες την συνέχεια παράδοση! Οι Έλληνες που ζουν έξω μας κάνουν περήφανους πάντα!…Όσο για τις σέλφι ακριβώς τα ίδια και απαράλλακτα θα έλεγα και εγώ! Σχιζοφρένεια!

    Να μου φιλήσεις όλα τα σποράκια σου από μια γιαγιά να τους πεις στην Ελλάδα…και ναι θα ήθελα να μας γράψεις Μάνια μου κάτι και για την Κωνσταντίνα το φύλακα άγγελο σου όπως την λες, να την γνωρίσουμε και εμείς, να την ευχαριστήσουμε που προστατεύει την φίλη μας!

    Να στείλω αγκαλιές 🤗και ευχές, με το καλό να βγείτε στο ξέφωτο σύντομα και να αριβάρετε κατά Ελλάδα μεριά! Την αγάπη μου 🧡και στους δύο..φιλιααααα 😘

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Το παλιό παλτό είναι γενικά μια τεράστια υπόθεση στη ζωή μου χαχαχαχα

      Να δω πότε θα καταφέρω να περάσω να μάθω και τα δικά σας νέα …

      Ειδικά η διοργάνωση της φετινής παρέλασης ήταν πονοκέφαλος μεγάλος. Μη νομίζεις και εμείς εδώ στο Μόντρεαλ σας χαιρόμαστε…

      Ένα θα σου πω για την Κωνσταντίνα μου, τη βοηθό μου μέσα στην τάξη είναι κρητικοπούλα. Δηλαδή εδώ γεννηθηκε η μικρή μου εδώ σπουδασε αλλά έχει αίμα κρητικό 🙂

      Έχουμε πολλά πράγματα στην Ελλάδα που μας περιμένουν…

      Σε φιλώ να σαι καλά 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Και μας τα είπες όλα. Και τα καλά και τα δυσάρεστα. Και πολύ χάρηκα, που έμαθα ότι παρά τις δυσκολίες, όλοι είστε καλά. Και εύχομαι το καλοκαίρι να βρεθείτε στην όμορφη πατρίδα μας.

    Όσο για σποράκια σου, θα συνεχίσεις στο ίδιο μοτίβο, ξέρεις εσύ: υπομονή και αγάπη.

    Να σου ευχηθώ υγεία, δύναμη και όλα να γίνουν όμορφα, όπως ήταν κάποτε!

    Την Καλημέρα μου!!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Σε ευχαριστώ… συγγνώμη που δεν έχω προλάβει να διαβάσω τις πλούσιες αναρτήσεις σου, όμως νομίζω πως αρχίζω σιγα σιγά να βρίσκω τον ρυθμό μου και πάλι … νομίζω … δεν είμαι σίγουρη ακόμη …

      Αχ το θέμα μου είναι πως στην συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζεται να εκτός από αγάπη και υπομονή να είμαι και αυστηρή, πολύ αυστηρή … όχι πως δεν έχω την τέχνη να το γίνω αυστηρή αλλά αναγκάζομαι να παραμελώ τα άλλα σποράκια, πιέζομαι να μην συμβαίνει αυτό, όμως με πιάνει μια στενοχώρια γιατί θα μπορούσα να τους δώσω περισσότερη προσοχή … Βέβαια ότι έγινε έγινε για φέτος… ούτε δύο μήνες δεν έμειναν, δηλαδή το πολύ 6 μαθήματα ακόμη …

      Οσο για την Ελλάδα η κατάσταση είναι τρομακτική με τις τιμές εισητηρίων … ουφ…

      Σε φιλώ Βασίλη μου 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Αυτά και αν είναι νέα, να πω κομπλέ;

    Τα νέα σας και με στεναχώρησαν λόγω της απώλειας του Δημήτρη σας, αλλά μου άφησαν πολλά χαμόγελα και σαν πρώτο, την επίσκεψη του ¨δικού» μας με τη κορδέλα ως μοντελάκι να κάνει βόλτες με τον δικό σας. Ομολογώ πως έψαχνα να δω το χαμόγελο σου στο πλήθος! ;-)

    Υπομονή με τα σποράκια, σποράκια είναι αυτά και έχουν τα δικά τους, ευτυχώς έχεις καλή βοήθεια και πάνω απ΄ όλα έχεις το Παλτό που η δύναμη ψυχής του με εκπλήσσει πάντα! :)

    Να τολμήσω να ευχηθώ, να πάνε όλα κατ’ ευχή Θεού και να μας έρθετε το καλοκαίρι! 🙂

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια αγάπης, υπομονής, επιμονής και χαράς στέλνω με όλη μου τη καρδιά! <3 ❤ ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Όλα μαζί έπεσαν … ανάμεσα σε όλα και τα … κορδελάκια με ένα σωρό πρωτόκο(ω)λα … συγκρατιέμαι να μην βρίσω … τέλος πάντων, σημασία έχει πως η κοινότητα μας τα κατάφερε να σταθεί με αξιοπρέπεια. Όσο για χαμόγελα, αυτά θα έρθουν την Πέμπτη που μας έρχεται όπου όλοι όσοι συμμετήχαμε θα βγούμε να φάμε και να πιούμε … και να θυμιθούμε πως τρέχαμε να προλάβουμε κάθε στραβή που ερχόνταν με ταχύτητα φωτός χαχαχαχαχααχα

      Σε ευχαριστώ Στεφανία μου… ακόμη δεν έχουμε νιώσει τον πόνο της απώλειας… δεν το έχουμε βιώσει ως απώλεια … δεν το χωράει το μυαλό … όσο για την καρδιά … το ξέρεις η καρδιά το παίζει αδιάφορη…

      Πολλά πολλά φιλάκια και από μενα 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Βρε θηρίο ανήμερο! Βγήκα μπαλκόνι και κουνάω μαντήλι, υποδεχόμενος την ανάρτησή σου. Μια ανάρτηση, που έρχεται σαν τη βροχή της ανάγκης, γαλήνια, όμορφη, συναισθηματική.

    Πωπωπωπω το διάβα του χρόνου, έφερε και κουβαλάει πράγματα και καταστάσεις. Χαμόγελο και δάκρυ μαζί, αντάμα όπως πάντα σ’ αυτή τη ζωή. Αλλά εσείς καπεταναίοι εκεί ανάμεσα, ψηλά στο τιμόνι.

    Αυτά τα κουτάκια δύναμης, που κρύβει το «Παλτό» στο …παλτό του, μού αρέσουν πάρα πολύ.

    Σε φαντάστηκα ξανά ανάμεσα στα σποράκια σου, επικεφαλής και δημιουργική να δίνεις αυτό που ξέρεις πολύ καλά.

    Όπως σάς φαντάστηκα ανάμεσα σε δυο πρωθυπουργούς. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι διαπρέψατε! Και βγάλατε την κοινότητα ασπροπρόσωπη.

    Η απώλεια του αδελφού είναι μεγάλη και σκληρή, μόνο τα συλλυπητήριά μου μπορώ να πω, δυστυχώς.

    Μάνια μου, σε χαρήκαμε. Πολύ καλά έκανες και έγραψες εδώ στο σπιτικό σου. Μια μεγάλη μου αγκαλιά και στους δυο σας.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. ,,, και εγώ ένιωσα όμοφρα που έβγαλα λίγη από την πιέση της ατμομηχανής που με κάνει να τρέχω σαν τρελή εδώ και ένα χρόνο … ο Θάνατος του Δημήτρη είναι κάτι εξωπραγματικό για όλη την οικογένεια…. δεν μπορώ να φανταστώ πως νιώθει ο ανηψιός μου που έχασε τον πατέρα του … ένας ανηψιός που για να λέω την αλήθεια δεν έχουμε καταφέρει να τον γνωρίσουμε σχεδόν καθόλου, καθώς γεννήθηκε αφού είχαμε μεταναστεύσει 😦

      Να περνάς όμορφα και πάνω απ όλα να χαίρεσαι κάθε στιγμή της ζωής…

      Ισως τα πουμε Ελλάδα

      σε φιλώ Γιάννη μας 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Η ευχή σου στο τέλος είναι και το πιο σημαντικό, Μάνια μου. Να χαιρόμαστε κάθε στιγμή της ζωής. Την καλησπέρα μου. Μακάρι να τα πούμε εδώ, ναι.

        Μου αρέσει!

  5. Καλώς την. Με τα καλά και τα κακά νέα. Με τη δύναμη στο φουλ. Χαίρομαι που είστε καλά και οι δυο. Και το δάσος θα το περάσετε είμαι σίγουρη.

    Συλλυπητήρια για το Δημήτρη.

    Να σου ζήσει το λυκάκι χαζογιαγιά. Να ναι γερό και τυχερό στη ζωή του.

    Και κουράγιο με τα σποράκια. Αυτό είναι το αντικείμενό τους να τρελαίνουν τη δασκάλα τους. Αφού όμως έχεις τέτοια βοηθό άξια μνείας είσαι τυχερή

    Με το καλό να τα καταφέρετε να έλθετε ξανά Ελλάδα

    Να είστε καλά

    Καλή Άνοιξη

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τυχερή όσο δεν φαντάζεσαι για την Κωνσταντίνα μου, ένα κορίτσι 20 Μαΐων αλλά με οριμότητα που με έχει εκπλήξει… αχμμμ είναι βλέπεις και λιονταρακι, η ενσυναίσθηση της είναι το κάτι άλλο..

      Ε… για το λυκάκι τι να πω… χαζογιαγιά πριν ακόμα το μυρίσω, το αγγίξω … φαντάζομαι θα πρέπει να έχω κοντά μου αιθέρα όταν δω για πρώτη φορά να μου χαρίζει το χαμόγελό του… καθαρή θετική ενέργεια…

      Χάρηκα που περάσατε από το εξοχικό του μυαλού (?) μου … πραγματικά χαίρομαι που ακόμα υπάρχει η μπλογκογειτονιά μας…

      Σε ευχαριστώ

      σε φιλώ και σου στέλνω σφιχτή αγκαλιά ()

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε